Eismas

2021.01.13 16:54

„Volkswagen“ susidūrė su dar viena problema – atšaukiama 56 tūkst. „Golf“ automobilių

LRT.lt2021.01.13 16:54

Aštuntos kartos „Volkswagen Golf“ premjera Europoje praėjusiais metais nebuvo sėkminga – ją aptemdė su automobilio avarinio iškvietimo funkcija susijusi programinės įrangos problema. Panašu, kad scenarijus kartojasi, tik šį kartą su informacijos ir pramogų sistema bei galinio vaizdo kamera susijęs gedimas verčia „Volkswagen“ paskelbti apie savanorišką automobilių atšaukimą, rašo „Motor1.com“. 

Ši priemonė taikoma 56 tūkst. aštuntos kartos „Golf“ automobilių – „Volkswagen“ aiškina, kad brokuotos transporto priemonės buvo pagamintos 2020 m. birželį. Ir vėl panašu, kad pirmieji nuo konvejerio nuriedėję automobiliai turi programinės įrangos problemų, tad kai kurių žmonių principas nepirkti naujų modelių, pirmaisiais jų gamybos metais, atrodo, dar kartą pasitvirtino. Kai kurie iš jūsų turbūt prisimena, kad ID.3 pristatymas vėlavo keletą mėnesių dėl panašių nesklandumų su programine įranga.

Bent jau „Golf“ atveju šie atšaukimai, atrodo, neturės neigiamos įtakos paklausai. Šią savaitę VW paskelbė, kad praėjusiais metais Europoje buvo įregistruota 312 tūkst. naujai įsigytų šio kompaktiško automobilio vienetų, tad galima teigti, kad „Golf“ tapo geriausiai parduodamu automobiliu Senajame žemyne 2020 m. Antrąjį metų pusmetį buvo pristatyta maždaug 179 tūkst. automobilių, o „Golf“ tvirtai pirmauja namų rinkoje Vokietijoje, kur parduota 133 900 vienetų, antroje ir trečioje vietoje rikiuojasi taip pat „Volkswagen“ kūriniai – „Tiguan“ ir „Passat“.

„Volkswagen“ teigia, kad nuo praėjusių metų rudens Europoje galima įsigyti visus aštuonis „Golf“ variantus. Žodis „visus“ greičiausiai reiškia tai, kad bent jau kol kas naujos versijos nėra planuojamos. Mes tikėjomės pamatyti naują „Golf R Variant“, „Golf GTD Variant“ ir gandais apipintą „Golf R Plus“, tačiau, atrodo, kad šiuo metu jų darbotvarkėje nėra.

Yra vienas „Golf“ serijos narys, kuris tikrai negrįš. Mes kalbame apie „e-Golf“, kurio gamyba fabrike Drezdene buvo nutraukta 2020 m. gruodį. Nuo sausio pabaigos toje pačioje gamykloje bus gaminamas jo įpėdinis ID.3, tačiau jo surinkimas Cvikau fabrike taip pat nesustos.