Eismas

2020.12.02 19:03

Naujas apsaugos būdas – pardavėjai automobilius nuo koronaviruso slepia specialiuose burbuluose

LRT.lt2020.12.02 19:03

Stengdamasi kiek įmanoma visus apsaugoti, nuo šiol bendrovė „Tata Motors“ laikys klientų automobilius plastikiniuose saugos burbuluose, taip tikėdama sumažinti COVID-19 plitimo nuo darbuotojo klientui galimybes, rašo „Motor1.com“. 

Nepaisant to, kad 2020 m. pradžioje visų dėmesį prikaustė pandemija, Indijos automobilių gamintojas pirmąjį šių metų ketvirtį labai intensyviai dirbo. Daugeliui jo gaminamų transporto priemonių, įskaitant „Tiago“, „Tigor“ ir „Nexon“, buvo atliktos „plastinės operacijos“; buvo pristatyti du nauji modeliai „Altroz“ ir „Nexon EV“. Pandemijos metu paklausai augant, gamintojui teko ieškoti sprendimų, kaip ir toliau saugiai prekiauti transporto priemonėmis.

„Tata“ jau buvo parengusi programą, kaip kruopščiai dezinfekuoti transporto priemones prieš pristatant jas klientams. Tačiau nuo lapkričio pabaigos bendrovė pradėjo taikyti dar aukštesnio lygio apsaugą ir apgaubė naujas transporto priemones plastikiniu saugos burbulu, kad sumažintų fizinį kontaktą, kol klientai atvyks į atstovybę pasiimti savo automobilio.

Kartu su naująja automobilių AAP koncepcija bendrovė ketino pristatyti naują visureigį „Gravitas“ – „Harrier“ perdirbinį su dviem papildomomis sėdynėmis. Tačiau dėl didėjančio atvejų skaičiaus ir tiekimo grandinės sutrikimų naujos transporto priemonės debiutas buvo atidėtas iki 2021 m. pradžios. Indijos automobilių gamintojas taip pat jau anonsavo „Altroz“ su turbobenzininiu varikliu ir mikrovisureigį „HBX“, tačiau jų pristatymas greičiausiai taip pat vėluos.