Eismas

2020.11.26 15:34

Sostinėje Tele2 vartotojai negalėjo telefonu įsigyti viešojo transporto bilietų ir susimokėti už parkavimą

operatorius pašalino trikdžius, atnaujinta 17.44
Paulius Vaitekėnas, LRT.lt2020.11.26 15:34

Ketvirtadienį daliai gyventojų sutriko programėlių m.Parking ir m.Ticket veikla, dėl ko telefonu nepavyko įsigyti viešojo transporto bilietų ir apmokėti parkavimo paslaugų.

Anot „Susisiekimo paslaugų“, trikdžius patiria vieno operatoriaus – Tele2 – klientai, kitų operatorių paslaugomis besinaudojantys gyventojai programėlėmis gali naudotis.

„Šiuo metu fiksuojami sutrikimai Tele2 tinkle. Šio tinklo klientai laikinai negali naudotis programėlėmis m.Ticket ir m.Parking.

Situacija žinoma ir operatorius jau ieško sprendimo. Apgailestaujame dėl laikinų nepatogumų.“, – rašoma „Susisiekimo paslaugų“ feisbuke.

Priduriama, kad programėle pasinaudoti negalintys gyventojai gali viešojo transporto bilietų įsigyti savitarnoje https://mano.vilniustransport.lt/ arba bilietų platinimo vietose https://bit.ly/3bmu8iw.

Tele2 viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas LRT.lt patvirtino, kad iš tiesų tokia problema buvo, tačiau 17 val. 40 min. duomenimis bendrovei problemas pavyko išspręsti.