Eismas

2020.08.09 10:47

„Facebook“ veiksmais nepatenkinti automobilių gamintojai paskelbė boikotą ir atsisako reklamos

LRT.lt2020.08.09 10:47

„General Motors“ prisijungė prie boikoto, kurį socialiniam tinklui „Facebook“ jau anksčiau paskelbė „Ford“ ir „Honda“, rašo „Motor1.com“. 

Šiais laikais socialinės žiniasklaidos platformos yra tapusios vienu didžiausių, jei ne pačiu didžiausiu, reklamos kanalų, sėkmingai pasiekiančiu tikslinę auditoriją. Jei anksčiau visi reklamos užsakovai verždavosi į televiziją, tai išpopuliarėjus internetui ir ypač socialiniams tinklams, pailgėjo laikas, kurį vartotojai praleidžia naršydami pasaulinį tinklą, tad jo siūlomos platformos tapo puikiu būdu parduoti produktus ar paslaugas.

Ir tai galioja visame pasaulyje. Šiais metais atlikto tyrimo duomenys rodo, kad kasdien prie „Facebook“ prisijungia 1,4 mlrd. aktyvių vartotojų, kurie vidutiniškai šiame socialiniame tinkle praleidžia 58 minutes. Daugiau kaip pusė šių vartotojų yra nuo 18 iki 34 metų amžiaus. Spėjame, kad kai kuriose šalyse dėl pandemijos įvedus karantiną, laikas, praleidžiamas šioje platformoje, galėjo natūraliai prasitęsti.

Tačiau „General Motors“ nėra taip entuziastingai nusiteikę „Facebook“, kaip reklamos platformos, atžvilgiu. Iš leidinyje „Automotive News“ paskelbtos ataskaitos matome, kad GM nepatenkinti tuo, kaip šis socialinis tinklas valdo neapykantos kai kuriems iš šio automobilių gamintojo prekės ženklams kupiną turinį.

Teigiama, kad GM apskritai atsisako reklamos šioje socialinės žiniasklaidos platformoje. Ir ne tik „Facebook“, bet ir kituose šiai korporacijai priklausančiuose socialiniuose tinkluose ir susirašinėjimo platformose, įskaitant „Instagram“ ir „WhatsApp“.

Savo pareiškime GM teigia, kad bendrovė nėra patenkinta tuo, kokių žingsnių „Facebook“ ėmėsi, ir tai paskatino ją laikinai stabdyti investicijas į šią platformą.

„Mes raginame juos sparčiai diegti reikšmingus pakeitimus, kad galėtume kuo greičiau grįžti į saugesnę skaitmeninę aplinką, atitinkančią mūsų prekės ženklo puoselėjamas vertybes“, – priduria automobilių gamintojo atstovai.

GM nėra pirmoji šios srities bendrovė, atsisakiusi reklamos socialiniame tinkle „Facebook“. JAV veikiantys „Ford“ ir „Honda“ padaliniai jau anksčiau iš šios platformos pašalino savo reklamą, taip pat pasielgė ir keletas kitų komercinių prekės ženklų, įskaitant „Ben & Jerry's“. Visgi „Ford“ planuoja atnaujinti investicijas į „YouTube“ ir „Pinterest“.