Eismas

2020.06.03 19:43

Vilniuje rinkliavų zonose paliekamų automobilių savininkams – siurprizas: priminimų nesulaukia, o sąskaitos pučiasi

Paulius Vaitekėnas, LRT.lt2020.06.03 19:43

Trečiadienio rytą sostinės gyventojai, norėję apmokėti automobilio stovėjimą trumpąja žinute (SMS), susidūrė su sunkumais. SĮ „Susisiekimo paslaugos“ patvirtino, kad kurį laiką buvo sutrikęs paslaugos tiekimas. Tačiau su problemomis dėl rinkliavų sostinės gyventojai susiduria ne pirmą dieną. Feisbuke žmonės skundžiasi, kad negauna priminimų apie užsakytą paslaugą ir taip pamiršę ją nutraukti priversti susimokėti dešimtis eurų.

„Šiandien ryte buvo fiksuojami laikini parkavimo SMS žinutėmis sutrikimai. Vairuotojai, už automobilio stovėjimą mokantys SMS, laikinai negavo patvirtinimo apie parkavimo pradžią, pabaigą ir priminimų apie aktyvų parkavimą. Šiuo metu problema identifikuota ir jau išspręsta“, – LRT.lt apie iškilusius trikdžius dėl stovėjimo mokesčio patvirtinimo pasakojo SĮ „Susisiekimo paslaugos“ atstovė Miglė Bielinytė.

Ji tvirtina, kad vairuotojai, kurie susidūrė su tokiais nesklandumais ar dėl trikdžių patyrė nuostolių, gali susisiekti el. paštu info@parking.lt.

M. Bielinytė sako, kad laikinų sutrikimų trečiadienį gali sulaukti ir mobiliosios programėlės m.Parking vartotojai.

„Dėl vidinių sistemų keitimų šiandien gali būti laikinai sutrikęs programėlės SMS priminimo, kuris informuoja apie mokamo parkavimo paslaugos užsakymo pabaigą ir kuris siunčiamas pasibaigus rinkliavos zonos mokamam laikui, nustatymas. Patys sutrikimų dabar nefiksuojame, tačiau dėl visa ko pasitikrinkite, ar nustatymas „Apie paslaugos užsakymo pabaigą priminti SMS žinute“ m.Parking programėlėje aktyvus“, – sakė įmonės atstovė.

Žinučių negavo ir anksčiau

Tačiau su problemomis dėl rinkliavos apmokėjimo SMS gyventojai susiduria ne pirmą dieną. Dalis gyventojų priminimų apie užsakytą paslaugą negavo šios savaitės antradienį, taip pat praėjusią savaitę, todėl ne vienas pamiršo atšaukti paslaugą, o dienos pabaigoje sulaukdavo siurprizo – didelės sąskaitos už automobilio stovėjimą.

M. Bielinytė sako, kad pranešimų apie sutrikimus ankstesnėmis dienomis nebuvo užfiksuota. Esą tai, kad žmonės kurią nors dieną negavo priminimo apie užsakytą stovėjimo paslaugą, gali būti pavieniai atvejai.

„Konkrečių atsiliepimų apie trikdžius iš vairuotojų negavome, juos fiksuojame tik šiandien dėl minėtų šios dienos laikinų sutrikimų“, – teigė specialistė.

Įmonės atstovė jau anksčiau LRT.lt yra minėjusi, kad neretai žmonės už stovėjimą susimoka daugiau, nei privalo, dėl skubėjimo ir atidumo stokos.

„Vairuotojams primenama būti atidiems pasirenkant parkavimo zonas, laiką, taip pat ir miestus, kuriuose norima apmokėti už automobilio stovėjimą“, – į vairuotojus kreipėsi ji.

Ką svarbu žinoti statantiesiems automobilį mokamose zonose

Jeigu parkavimą užsakėte SMS žinute, baigę parkuoti automobilį, kaip ir visuomet, nepamirškite išsiųsti SMS žinutės su žodžiu STOP ir sulaukti patvirtinimo žinutės, kad mokėjimo už automobilio stovėjimą paslauga yra sustabdyta.

Mokant už parkavimą m.Parking programėle, kas 12 minučių automatiškai siunčiami priminimai (angl. notifications) apie aktyvų mokamą stovėjimą. Priminimai nesiunčiami, jei savo telefono nustatymuose pasirenkate, kad nenorite gauti priminimų.

Jei mokate m.Parking, būkite atidūs pasirinkdami parkavimo zoną, laiką, taip pat ir miestą, kuriame norite apmokėti už automobilio stovėjimą.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt