Koronaviruso pandemija palietė kiekvieną, jei ne sveikatos, tai finansų srityje. Vyriausybės ir kai kurie verslai bando padėti., ne išimtis iš draudimo bendrovė „Allstate“. Bendrovės atstovai neseniai pranešė, kad grąžins savo klientams daugiau kaip 600 mln. dolerių, rašo motor1.com.
„Allstate“ tai vadina grąžinimu, vadovaujantis karantino (angl. „Shelter-in-Place“) taisyklėmis, kas iš esmės ir paaiškina visą situaciją. Vis daugiau žmonių dirba iš namų ir rečiau naudojasi automobiliu, todėl bendrovė gauna mažiau reikalavimų atlyginti eismo įvykių metu patirtą žalą. Planuojama, kad savo klientams ji grąžins vidutiniškai 15 proc. nuo automobilio draudimo įmokos už balandžio ir gegužės mėnesį. Iš viso, „Allstate“ teigimu, bus išmokėta daugiau kaip 600 mln. dolerių. Remiantis leidinio „Automotive News“ informacija, grąžinimai bus taikomi 18 mln. „Allstate“, taip pat jos patronuojamųjų bendrovių „Esurance“ ir „Encompass“, sudarytų sutarčių.
Kai vis daugiau žmonių dirba iš namų ir naudojasi internetinėmis paslaugomis, „Allstate“ taip pat siūlo nemokamą vienerių metų trukmės „Allstate“ tapatybės apsaugos draudimą. Šis pasiūlymas galioja ne vien „Allstate“ klientams, bet visiems nuolatiniams JAV gyventojams, kurie balandžio-gegužės mėnesiais užsisakys šią paslaugą, nepriklausomai nuo draudimo bendrovės, kurioje iki šiol draudėsi. Be to, „Allstate“ suteikia galimybę atidėti įmokų mokėjimą tiems klientams, kurie šiuo metu susiduria su finansiniais sunkumais.

„Automotive News“ teigimu, išanalizavusi naujausius duomenis, „Allstate“ nustatė, kad per pastarąsias keletą savaičių nuvažiuotas kilometražas sumažėjo nuo 35 iki 50 proc., nepriklausomai nuo taikomo karantino taisyklių. Leidinyje taip pat minima, kad Kalifornijoje įsikūrusi draudimo bendrovė „Next Insurance“ balandžio mėnesį suteikia 25 proc. nuolaidą savo automobilius draudžiančioms įmonėms. Viskonsino draudimo bendrovė „Family Insurance“ nuo balandžio vidurio savo klientams planuoja kompensuoti 200 mln. dolerių.
Parengė Paulius Vaitekėnas