Eismas

2020.04.06 10:09

Atnaujinamas darbas „Regitros“ padaliniuose: kas keičiasi ir kaip bus aptarnaujami klientai

atnaujinta 10:41
Paulius Vaitekėnas, LRT.lt2020.04.06 10:09

Nuo pirmadienio, balandžio 6 d., „Regitra“ atnaujina klientų aptarnavimą padaliniuose pagal išankstinę registraciją tiems, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos.

Pranešama, kad iki penktadienio paslaugos bus teikiamos 32 padaliniuose. Įmonės „Regitra“ direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas pirmadienį pranešė, kad ir toliau karantino metu nebus teikiamos egzaminavimo paslaugos, kadangi tai yra labiausiai kontakto reikalaujanti paslauga.

S. Šuminas sako, kad atnaujinus paslaugas padaliniuose iki penktadienio bus imamasi visų saugumo reikalavimų.

„Kiekviename padalinyje yra galimybė aptarnauti klientus pagal išankstinę registraciją, taip yra tam, kad nesusidarytų grūstys. Aptarnavimo skaičius priklausys nuo poreikio. Karantinas reiškia mobilumo ribojimą, mes teikiame mobilumo paslaugas, prognozės buvo tokios, kad tų paslaugų neturėtumėme teikti labai daug, tačiau laikas parodė, kad tas poreikis yra didelis ir dėl to mes atidarėme tiesioginius kanalus ir beveik visus padalinius“, – sakė S. Šuminas.

Jis pabrėžė, kad ir toliau bus laikomasi visų saugumo priemonių, naudojamos apsauginės kaukės, dezinfekcinis skystis.

S. Šuminas priminė dar vieną pokytį, kuris atsirado karantino metu. „Regitros“ direktoriaus pavaduotojas džiaugiasi, kad tie vairuotojai, kurių vairuotojo pažymėjimas baigė galioti karantino metu, iki karantino pabaigos galės važinėti su negaliojančiu pažymėjimu.

„Pažymėjimams nuotraukos yra imamos iš gyventojų registro. Nuotrauka negali būti senesnė nei penkeri metai, todėl dalies vairuotojų nuotraukos netinkamos. Todėl sveikintinas sprendimas, kad vairuotojai, ypač vyresnio amžiaus, karantino metu pasibaigus jų pažymėjimo galiojimo laikui, iki karantino pabaigos galėtų važinėti su negaliojančiu dokumentu. Pasibaigus karantinui, žmonės turės mėnesį laiko pasikeisti pažymėjimą“, – sakė S. Šuminas.

Klientai labiausiai domisi egzaminais

Pirmadienį „Regitros“ atstovas papasakojo apie egzaminų laikymo eigą tiems būsimiems vairuotojams, kurių žinių ir praktinių patikrinimų egzaminai buvo atšaukti dėl karantino.

„Pirmenybės nebus. Karantino metu papildomas poreikis vairuoti neatsiras, todėl mes po karantino turėsime tuos pačius klientus, kuriems teko atšaukti egzaminus. Todėl manome, kad didesnės problemos užsiregistruoti nebus. Jeigu bandytumėme su kiekvienu tartis ir parinkti jam patogų laiką, susidurtume su dar viena problema. Jeigu iki karantino žmogui tiko viena data, po karantino gali tikti jau kita“, – sakė S. Šuminas.

S. Šuminas sakė, kad populiariausias klausimas, dėl kurio kreipiasi žmonės karantino metu, – vairavimo egzaminai. Specialistas pažymi, kad ypač jauni vairuotojai nori būti mobilūs, todėl su nekantrumu laukia, kada galės išsilaikyti reikiamus egzaminus.

„Regitra“ praneša, kad sprendimas atidaryti padalinius priimtas siekiant užtikrinti, kad gyventojai galėtų gauti reikiamas transporto priemonių registracijos paslaugas, kurios nėra skaitmenizuotos. Iki šiol padaliniuose buvo sudaryta galimybė įregistruoti tik iš užsienio įvežtas transporto priemones prieš tai atsiuntus reikalingus dokumentus. Tačiau, atsižvelgiant į klientų srautus ir tai, jog ne visi gali pasirašyti dokumentus el. parašu, klientams bus sudaryta galimybė patiems užsiregistruoti dėl vizito padalinyje ir pasirinkti patogų laiką bei miestą iš anksto nesiunčiant dokumentų kopijų.

Įmonės atstovai atkreipia dėmesį, kad tiems klientams, kuriems vizito laikas užregistruoti iš užsienio įvežtą transporto priemonę jau yra paskirtas pagal senąją tvarką, niekas nesikeičia. Kitaip tariant, jie bus aptarnaujami sutartu laiku. Nesikeičia tvarka ir tiems, kurie jau yra gavę laišką dėl paslaugų apmokėjimo, – juos vizitui užregistruos darbuotojai. Kiti klientai dėl apsilankymo padalinyje kviečiami registruotis nuo pirmadienio.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt.