„UAZ SGR Combi Expedition“ atrodo įspūdingai, bet yra nesaugus, rašo automobilemag.com. Tai lyg uždraustas vaisius JAV, kurioje šiuo automobiliu negalima prekiauti, nes jis neatitinka saugumo reikalavimų.
Kaip teigiama portale, SGR modelis pasižymi minimalia priekinio smūgio apsauga tiek keleiviams, tiek pėstiesiems. Pasak autorių, šis automobilis apskritai nepasižymi kokiomis nors šiuolaikinėmis apsaugos priemonėmis, išskyrus saugos diržus ir stabdžių antiblokavimo sistemą, tačiau keli sumušimai ar nubrozdinimai – tai labai nedidelė kaina už galimybę įsigyti tokį mikroautobusą.
Portalo teigimu, „SGR Combi Expedition“ yra ekstremalių nuotykių ieškotojo svajonių automobilis, užtenka atkreipti dėmesį į išraiškingą priekinį bamperį, gervę, didžiulę bagažinę ant stogo ir dygliuotas padidinto pravažumo „BFGoodrich“ padangas. Taip pat mikroautobuso mechanika aprūpinta tuo, ko automobiliui gali prireikti, įveikiant įvairiausias kliūtis. Būtina paminėti tokius techninius sprendimus, kaip blokuojamas galinis diferencialas, keturių varančiųjų ratų pavara ir dviejų greičių pavaros paskirstymo dėžė.
„Combi Expedition“ į priekį varo 2,7 l darbinio tūrio keturių cilindrų variklis, komplektuojamas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže. Vos 110 arklio galių po kapotu slepiantis „Combi Expedition“ nėra labai galingas. Bet ir 950 kg nėra itin didelis svoris.
Automobilis kainuoja 14,3 tūkst. Eur. dabartiniu valiutos keitimo kursu. Bekelei skirtų automobilių kategorijoje tai gana nebrangu, teigiama publikacijoje. Bet, įvertinęs minimalistinę mikroautobuso saugos įrangą ir technologines naujoves, kitas pasakytų, kad tai – apiplėšimas vidury baltos dienos.
Palyginimui, bazinis 2020 m. laidos „Nissan Versa“ modelis kainuoja 14,5 tūkst. Eur., bet jame rasite ir informacinę pramogų sistemą liečiamu ekranu, ir „Bluetooth“, ir automatinį avarinį priekinį ir galinį stabdymą, ir įspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistemą.
Parengė Paulius Vaitekėnas