Eismas

2020.01.30 17:35

Neįtikus kainai, bus skelbiamas naujas „Rail Baltica“ ruožo Rokai-Palemonas konkursas

BNS, Šarūnas Sabaitis2020.01.30 17:35

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ nutraukė „Rail Baltica“ geležinkelio ruožo Palemonas-Rokai statybos rangovo konkursą, nes visi dalyviai pasiūlė per didelę kainą. Bus skelbiamas naujas konkursas.

„Geriausio pasiūlymo kaina beveik penktadaliu viršijo prieš pradedant pirkimo procedūrą numatytas pirkimui skirti lėšas. Todėl tiekėjų pasiūlymai buvo atmesti, o pirkimo procedūros paskelbtos baigtomis“, – pranešime sakė „Lietuvos geležinkelių infrastruktūros“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis.

2018 metų pabaigoje, prieš skelbiant konkursą, darbų vertė siekė 47,1 mln. eurų (be PVM). Jame dalyvavo penki dalyviai, o geriausio pasiūlymo kaina šią sumą viršijo beveik 20 procentų.

Pasak K. Sankovskio, nepaisant to, europinės vėžės geležinkelį numatoma baigti 2025 metais, o 2026-aisiais jį testuoti.

Ruožas Palemonas-Rokai yra viena oš keturių Kauno geležinkelio mazgo dalių: be šio, dar yra Jiesia-Kaunas, Jiesia-Rokai, Kaunas-Palemonas.

Ruožas Jiesia-Kaunas baigtas rekonstruoti 2015 metų rugpjūtį, Jiesia-Rokai ruožas – 2018 metų spalį, o nuo Kauno iki Palemono pernai atlikti pagrindiniai darbai, o šiemet planuojama baigti likusius darbus.

870 km ilgio „Rail Baltica“ nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos sienos numatoma nutiesti iki 2026 metų. Projektą įgyvendina bendra Estijos, Latvijos ir Lietuvos įmonė „RB Rail“.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt.