Dauguma vairuotojų, rinkdamiesi automobilį atsižvelgia į jo talpumą. Būtent dėl to renkamasi universalo kėbulo tipą, su paaukštinta bagažine. „Digital Trends“ įvardijo geriausią 2019-ųjų universalą.
Dauguma automobilių gamintojų jau nuo dešimtojo praėjusio amžiaus dešimtmečio po truputį ėmė mažinti universalų gamybą, atsiradusią tuštumą užpildydami padidinto pravažumo automobiliais. „Subaru“ tvirtai laikėsi kurso, nes paskaičiavo, kad gali ir toliau pelningai pardavinėti universalus, jei tik suteiks jiems šiek tiek daugiau tvirtumo. Dešimtmečiai patirties nenuėjo perniek – „Outback“ yra geriausias universalas.
„Outback“ stengiasi išpildyti visus norus ir patenkinti visus poreikius ir, reikia pripažinti, jam pavyksta. Tai visai įperkamas, gana ekonomiškas ir, dėl simetriškos „Subaru“ visų ratų pavaros sistemos, labai pajėgus automobilis. Naujausiame „Outback“ modelyje rasite 11,6 colių jutiklinį ekraną, suteiksiantį prieigą prie „Subaru“ informacijos-pramogų sistemos, o belaidžio tinklo (Wi-Fi) viešosios prieigos taškas leis visiems keleiviams akimirksniu prisijungti prie interneto.
Tačiau „Outback“ technologijos gali ne tik įtraukti į įvykių sūkurį, bet ir padėti iš jo pabėgti. Šio modelio informacijos-pramogų sistemoje rasite programėlę „Chimani“, suteiksiančią informacijos apie daugiau kaip 400 JAV nacionalinių parkų, jų istoriją ir lankytinas vietas. Turint omenyje 22 cm „Outback“ prošvaisą, važiuojant į bet kurį iš jų taip pat neturėtų kiltį problemų. Bagažo skyriaus tūris nenulenkus užpakalinių sėdynių – apie 1000 l, nulenkus – apie 2000 l.
Bazinio modelio variklis – plokščias 2,5 l darbinio tūrio keturių cilindrų agregatas, generuojantis 182 AG ir 239 Nm sukimo momentą. Tai nėra daug tokio dydžio automobiliui, todėl pirkėjai gali rinktis galingesnį 2,4 l darbinio tūrio taip pat plokščią keturių cilindrų variklį, išspaudžiantį 260 AG ir 376 Nm sukimo momentą. Visuose „Subaru Outback“ variantuose naudojama nepertraukiama belaipsnė pavara (CVT).
Parengė Paulius Vaitekėnas