Eismas

2019.11.24 18:48

TOP 10 populiariausių šeimyninių hečbekų

LRT.lt2019.11.24 18:48

Stilingi, puikios komplektacijos, bet kokius poreikius atitinkančiais varikliais varomi hečbekai ir toliau išlieka vienu svarbiausių segmentų automobilių rinkoje. Tradicinių šeimyninių hečbekų segmentas galbūt nėra tarp sparčiausiai augančių, tačiau išlieka vienu svarbiausių, juk ir konkurencija jame bene didžiausia, rašo „Autocar“.

Portalas pateikia TOP 10 populiariausių šeimyninių hečbekų.

1. „Ford Focus“

Naujasis „Focus“ modelis, pasižymintis puikiu valdymu ir nepaprastai minkštu, gerai apgalvotu važiavimo stiliumi, susigrąžino viršutinę, „Autocar“ nuomone, geriausių šeimyninių hečbekų sąrašo poziciją. Šiek tiek apleidęs pozicijas po to, kai iš rikiuotės išėjo „Focus mkI“, itin dinamiškai valdomas šeimyninis hečbekas grįžta, kad ir toliau džiugintų vairuotojus.

Ypatingai erdvus salonas, nauja platforma ir įspūdingas eksterjeras įkvėpė „Ford“ modeliui naujos gyvybės. Visgi šio modelio salono apdaila dar šiek tiek atsilieka nuo geriausiųjų – „Volkswagen Golf“ ar „Seat Leon“.

Ketvirtos kartos „Ford Focus“ komplektuojamas tiek su benzininiu, tiek su dyzeliniu varikliu. Net ir žemesnės kainos segmento ar mažiau sportiški „Ford Focus“ variantai smarkiai lenkia konkurentus vairavimo dinamiškumo aspektu.

2. „Volkswagen Golf“

Vis dar konkurentams sunkiai įveikiamas šeimyninių hečbekų etalonas ir vienas populiariausių automobilių Europoje „Volkswagen Golf“ ir toliau išlieka labai madingu pasirinkimu. Nepaprastai patogus vairuoti, nors ir ne pats pigiausias automobilis, tikrai pateisina kainos etiketėje įrašytą sumą.

Galima rinktis keletą kėbulo variantų, įskaitant universalą ir nedidelį vienatūrį, bei modifikacijų, tokių kaip visur spėjantis GTI, visais ratais varomas R modelis ar net su elektriniu varikliu komplektuojama versija. Žiūrint į naujojo „Volkswagen Golf“ kainą, gali kilti klausimas, ar tai iš tikrųjų yra paprastam žmogui skirtas automobilis.

Neabejokite nė akimirką, kad tobulo dydžio salonas ir eksterjeras, aukščiausios kokybės medžiagos ir išskirtinis dinaminis automobilio blizgesys verti kiekvieno už naująjį „Golfą“ prašomo cento.

3. „Seat Leon“

Barselonoje gimęs įspūdingojo „Volkswagen Golf“ brolis yra labai patikimas automobilis, tikrai vertas būti geriausių hečbekų sąraše, nes niekuo nenusileidžia, o kai kuriais aspektais netgi lenkia savo giminaitį iš Vokietijos.

„Seat Leon“ nuostabiai tinka kampuotas ir briaunuotas kėbulo stilius, įspūdį daro vairavimo kokybė ir automobilio valdymas. Asortimente rasite įvairių kėbulo ir variklio variantų, įskaitant energinguosius „Cupra 300“ ir R modelius; ir net jei galite rinktis tik paprastesnės komplektacijos FR modelį ar mažesnio galingumo variklį, vairuotojo pasitenkinimas vis tiek garantuojamas.

Šiame sąraše „Leon“ neužėmė aukščiausių pozicijų vien dėl to, kad salonas atrodo šiek tiek pigesnis ir paprastesnis nei „Golfo“, tačiau tai nulemia žemesnę modelio kainą.

4. 1 serijos BMW

Įsiveržimas į aukštesniąją šio sąrašo pusę yra puikus rezultatas BMW, kurio 1-os serijos hečbekas – kaip žinoma, vienintelis galiniais ratais varomas šios klasės automobilis moderniaisiais laikais – pasižymi, kaip galėtume pavadinti, dinamiškai sutrikusia praeitimi.

Užtenka pasakyti, kad dabar, įdiegus įprastą variklio ir varomųjų ratų komponuotę, naujausias 1-os serijos modelis nedaug ką prarado, tačiau stipriai patobulėjo. Priekiniai varomieji ratai (yra ir visais ratais varomų modelių, komplektuojamų su galingesniais varikliais) puikiai pasiteisino šiam automobiliui – užtikrina tvarkingą ir saugų valdymą, o kėbulo kontrolė ir vairuotojo dalyvavimas procese išskiria šį modelį iš daugelio konkurentų. Interjero paketas šiame modelyje kur kas įspūdingesnis nei jo galiniais ratais varomame pirmtake – akivaizdžiai daugiau komforto galinės sėdynės keleiviams ir vietos bagažui.

Įspūdingas dyzelinių ir benzininių variklių, derinamų su efektyvia transmisija, pasirinkimas bei ne mažesnį įspūdį paliekanti salone sumontuota informacijos ir pramogų sistema liudija, kad šis automobilis šiame sąraše atsidūrė neatsitiktinai.

5. „Mazda 3“

Ketvirtos kartos „Mazda 3“ galima tituluoti dailiausios išvaizdos šeimyniniu hečbeku iš visų šiuo metu esančių pasiūloje. Ir koks džiaugsmas, kad jis išlaikė visas tas savybes, dėl kurių jo pirmtakai taip sėkmingai konkuravo šioje automobilių klasėje: geras kainos ir kokybės santykis, dinamiškas valdymas ir puikus benzininių variklių pasirinkimas.

Žvelgiant į vidų, „Mazda 3“ tapo dar konkurencingesnė, salonui pritaikiusi aukščiausios kokybės medžiagas ir dizaino sprendimus. Greita reakcija į vairo pasukimus, tiksli rankinė greičių dėžė ir manevringumas užtikrina, kad vairuotojo pasitenkinimo kategorijoje šis modelis gali nesunkiai varžytis su išgirtuoju „Ford Focus“.

2,0 litrų „SkyActiv-G“ benzininiam varikliui šiek tiek trūksta jėgos, kad stumtelėtų šį „Mazda“ modelį link geriausių savo klasėje, tačiau naujosios kartos „SkyActiv-X“ yra kus kas galingesnis ir efektyvesnis, važiuojant pastoviu greičiu. Vieninteliai šiek tiek nuviliantys aspektai – šioks toks nepaslankumas važiuojant atbulomis ir mažiau tolygus važiavimas, esant didesnei apkrovai.

6. „Kia Ceed“

Trečias kartas Pietų Korėjos gamintojui buvo sėkmingas – trečios kartos „Ceed“ modelis tapo pirmuoju šios markės automobiliu Top 10-tuke.

Valdymas ir vairavimas tapo rafinuotesni nei bet kada anksčiau, salone pakanka vietos keturiems suaugusiems, tačiau lyginant su aukštesnes vietas užėmusiais konkurentais, naujasis „Kia Creed“ vis dar šiek tiek atsilieka medžiagų ir apdailos kokybės prasme. Jo dyzeliniai varikliai veikia sklandžiai ir tolygiai, pasižymi įspūdingu ekonomiškumu.

„Ceed“ modelis dar tik vejasi šios klasės lyderius, tačiau yra pakankamai konkurencingas šiame tikrai sudėtingame rinkos segmente. Jis taip pat išsiskiria akiai patraukliu dizainu ir aukštu vairuotojo pasitenkinimo vertinimu.

7. „Honda Civic“

Per visą 10 modelių istoriją „Honda Civic“ išgyveno įvairiausių pokyčių, nuo įprastų kasdienių iki keistų ir diskutuotinų. Naujos kartos automobilis yra didžiausias iš visų savo pirmtakų, bet iš pažiūros tikrai ne mažiau įspūdingas. Patobulėjo ir šio modelio dinamika.

Naujieji „Honda“ benzininiai varikliai palieka įspūdį, nors jų trejetas ir nėra visiškai lygiaverčiai varžovai 1,0 litro „Ford“ agregatui. Nemažiau puikus ir naujausios kartos „Civic Type R“ hečbekas.

8. „Audi A3 Sportback“

Geriausias iš rinkoje siūlomų aukščiausios klasės šeimyninių hečbekų, kuriame geriausios „Volkswagen Group“ automobilių savybės, įskaitant ir platų energingų TSI ir taupių TDI variklių pasirinkimą bei nedideles išlaikymo išlaidas, puikiai dera su „Audi“ preciziškumu ir patrauklia išvaizda.

„A3 Sportback“ modelis niekuo nesiskiria nuo kitų iš Ingolštato mieste įsikūrusios gamyklos išriedančių automobilių – taip pat gerai sudėtas ir dailus, efektyvus, tikslus, rafinuotas bei greitas kelyje, tik vairuojant kartais šiek tiek bedvasis, mažiau jausmų žadinantis nei konkurentai.

9. A klasės „Mercedes-Benz“

Naujausias kompaktiškas „Mercedes“ šeimyninis hečbekas yra kur kas labiau standartinis automobilis nei A klasės gerbėjai įpratę matyti, bet svarbiausi aspektai tikrai nė kiek nenukentėjo.

Akivaizdžiai išaugęs, lyginant su paskutiniuoju šios klasės modeliu, šiuo metu A klasės „Mercedes‘ yra vienas didesnių hečbekų. Prabangios išvaizdos technologijomis gausiai aprūpintas automobilio interjeras – bene svarbiausias šio modelio privalumas. Galima rinktis ir brangesnį variantą su plačiaekraniais instrumentų ir informacijos bei pramogų ekranais, naujausia MBUX balso atpažinimo įranga.

Interjeras nėra visiškai tobulas, akis kliūna už keistai išsikišusių durelių rankenėlių, įsiterpiančių į kojoms skirtą erdvę abejose eilėse, bet net ir tokiu atveju vietos yra pakankamai.

Automobilio valdymas tolygus, jis važiuoja ramiai, bet gali būti ir pakankamai energingas, priklausomai nuo pasirinkto variklio. Galingesni „Mercedes“ variantai tikrai verti papildomai mokamų pinigų, kaip ir modeliai su nepriklausoma galine pakaba, kurių dinamiškumas A klasės „Mercedes“ garantavo vietą šiame sąraše.

10. „Opel Astra“

Atnaujintas modelis gali pasigirti ne tik subtiliai padailintomis eksterjero linijomis – siūloma keletas visiškai naujų benzininių ir dyzelinių trijų cilindrų variklių, siekiant tolygesnio važiavimo, šiek tiek patobulinta „Astra“ modelio pakaba.

Džiugina tai, kad šie pakeitimai iš esmės buvo sėkmingi. Naujasis 143 bhp 1,2 litro benzininis variklis yra itin malonus kompanionas, užtikrinantis glotnų ir tolygų šio modelio riedėjimą. Automobilio valdymas taip pat neblogas, gal ne toks įspūdingas kaip naujojo „Ford Focus“, bet nėra kuo skųstis. Salono interjeras vis dar išlieka nuobodokas, tačiau pakankamai erdvus.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt.