Eismas

2019.11.23 10:47

Greičiausius pasaulio automobilius gaminantis „Bugatti“ neskuba kurti elektromobilio

LRT.lt2019.11.23 10:47

Įmonės „Bugatti“ vadovas Stephanas Winkelmannas lieka ištikimas tradicinėms variklių technologijoms, nors neatmeta galimybės, kad kada nors išvysime ir elektrinį „Bugatti“, rašo „Autocar“.

„Bugatti“ vadovas Stephanas Winkelmannas įsitikinęs, kad vidaus degimo variklis išsilaikys automobilių pramonės viršūnėje dar bent dešimt metų, kol galų gale įstatymų leidėjai net ir jo vadovaujamą bendrovę privers elektrifikuotis.

„Kai ateis diena išleisti elektrinį „Bugatti“, tai bus ne šiaip bandymas išlikti rinkoje, tai bus geriausias automobilis rinkoje“, – S. Winkelmannas kalbėjo Los Andžele pristatydamas „Bugatti Chiron“, kuris neseniai pagerino serijinės gamybos automobilių greičio rekordą, įsibėgėdamas daugiau kaip iki 490 km/val.

S. Winkelmannas taip pat sakė, kad „Bugatti“ ne tik puikuosis savo W16 agregatu, demonstruojančiu vidaus degimo variklių technologijų privalumus, bet ir išliks automobilių pramonės lydere „neapsiribojančia vien greičio rekordų siekimu.“

Vadovas atvėsino aistras, susijusias su bet kokiu neišvengiamu sprendimu dėl antrojo „Bugatti“ modelio šalia jau esamo „Chiron“. Nepaisant bandymų įteigti, kad planai pradėti visureigio gamybą jau yra smarkiai pažengę, S. Winkelmannas paaiškino, kad norėdama išleisti į rinką antrą modelį, bendrovė „Bugatti“ turėtų gauti visapusį „Volkswagen Group“ vadovybės palaikymą ir pritarimą.“

„Tikiuosi, kad taip nutiks, ir tuomet pakalbėsime plačiau. Šiuo metu „Volkswagen Group“ užsiėmusi elektrifikacija, todėl puikiai suprantame, kad biudžetas yra ribotas“, – teigė jis.

Nors kol kas „Bugatti“ nėra pasirengusi pereiti prie elektrinių variklių, Los Andžele buvo paskelbta apie bendrovės planus kompensuoti anglies emisijas. S. Winkelmanno teigimu, bendroje sumoje pasaulio keliuose važinėja mažiau nei 700 „Chiron“ ir „Bugatti Veyron“ automobilių ir kiekvienas jų per metus nenuvažiavo nė 1500 km.