Jei automobilis plaunamas kelis kartus per savaitę, plovimo priemones reikėtų naudoti tik kartą – kitais atvejais pakanka nuplauti vandeniu, LRT RADIJUI sako vienos savitarnos plovyklos direktorius Saulius Povilėnas. Jis perspėja, kad kitu atveju galima pakenkti išorinėms automobilio dalims.
Automobilių plovyklų paslaugomis besinaudojantys vairuotojai sako, kad kartais po plovimo transporto priemonė nebūna visiškai švari. Plovyklų vadovai sutinka, kad taip pasitaiko, bet gana retai.
Automobilių turėtojai gali rinktis iš kelių tipų plovyklų: automatinių, rankinių ir savitarnos. Paprastai viskas priklauso nuo žmogaus norų ir sumos, kurią planuojama skirti, tačiau tam tikrais atvejais plovyklos paslaugos nebūna maksimaliai kokybiškos.
Su panašia situacija teigia susidūręs ir lenktynininkas Benediktas Vanagas, kai grįžęs iš plovyklos, suprato, kad jo automobilis liko gana nešvarus.

„Mano automobilis buvo tikrai purvinas. Lijo lietus ir pagalvojau, kad plovykloje nebus eilių, nes blogu oru žmonės paprastai automobilių neplauna. Žinau, kad automatinės plovyklos ne visada gerai nuplauna, tačiau galvojau, kad galbūt technologijos jau kiek pažengė į priekį, todėl net neišlipęs iš automobilio parvažiavau namo. Išlipęs iš automobilio užmečiau akį ir pamačiau, kad automobilis buvo gana purvinas“, – pasakoja lenktynininkas.
Automatinės plovyklos vadovas Ainius Jaseliūnas LRT RADIJUI sako, kad ir technologijos gali klysti, todėl tam tikrais atvejais geriausio rezultato galima ir negauti.
„Mes, lietuviai, esame labai reiklūs žmonės, tad stengiamės iškart išgauti maksimalų rezultatą. Automatas yra automatas, visko pasitaiko, bet tikrai tokias klaidas ištaisome“, – tikina A. Jaseliūnas.

A. Jaseliūno teigimu, automobilių plovimo paslaugomis dažniausiai naudojamasi šaltuoju metų laiku.
„Dabar yra pats sezonas – ruduo, žiemos pradžia, kai keliuose daug purvo. Žiemą, kai daug druskos, būtina plauti automobilį.
Rekomenduojama nusiplauti ir vasarą, kai važiuojant dideliu greičiu ant automobilio kėbulo prilimpa musės. Jos įsigeria į laką ir nenusiplauna. Tokiu atveju prireikia kitų priemonių, pavyzdžiui, poliravimo, kas gerokai daugiau kainuoja“, – atkreipia dėmesį A. Jaseliūnas.
Anot S. Povilėno, norint kokybiško rezultato, naudojantis savitarnos plovyklą reikėtų neskubėti ir viską atlikti nuosekliai.
„Jeigu pradėtume automobilį plauti nuo apačios, o ne nuo viršaus, iš pradžių išplautume posparnius, ratus, slenksčius ir tik po to pereitume prie viso kėbulo, automobilio plovimas būtų gerokai paprastesnis, o ir sutaupytume pinigų“, – teigia S. Povilėnas.

Jei automobilis plaunamas kelis kartus per savaitę, pasak S. Povilėno, plovimo priemones reikėtų naudoti tik kartą – kitais atvejais pakanka nuplauti vandeniu. Tokiu būdu, pašnekovo aiškinimu, nebus pakenkta automobilio išorinėms dalims.
„Nereiškia, kad būtinai reikia plauti naudojant visas plovimo priemones ir programas – dabartinėmis oro sąlygomis užtenka nuplauti nešvarumus ir smėlį. Su visomis plovimo priemonėmis rekomenduočiau automobilį nuplauti kartą per savaitę“, – pataria S. Povilėnas.