Naujausių automobilių saugumo bandymus atliekanti „Euro NCAP“ organizacija savo bandymų laboratorijoje išbandė elektromobilio „Tesla Model 3“ saugumą. Rezultatai rodo, kad tai vienas saugiausių kada nors šios organizacijos išbandytų automobilių.
Už suaugusiųjų apsaugą, kai automobilis trenkiasi į įvairias kliūtis, „Tesla Model 3“ buvo skirtas net 96 proc. įvertinimas. Viduje sėdinčius vairuotoją ir keleivį imituojančius manekenus elektromobilis apsaugojo taip gerai, kad nė vieno testo metu nebuvo užfiksuoti jokie rimti sužalojimai.
Tik smūgio į deformuojamą barjerą metu, kai į kliūtį automobilis trenkiasi visa priekine dalimi, gale sėdinčiam keleivį imituojančiam manekenui buvo užfiksuotas lengvas krūtinės sumušimas. Smūgio į stulpą metu vairuotojui buvo užfiksuotas vidutinio sunkumo krūtinės sumušimas.

„Tesla Model 3“ vaikų apsauga įvertinta 86 proc. Dešimties metų vaiką imituojančiam manekenui smūgių testų metu buvo užfiksuotos vidutinio stiprumo kaklo perkrovos, tačiau kitų testų metu nei 10, nei 6 metų vaikus imituojantys manekenai nepatyrė jokių sužalojimų.
Taip pat dalis balų atimta už tai, kad „Model 3“ neturi „IsoFix“ ir „i-Size“ vaikiškų kėdučių tvirtinimo taškų priekinėje sėdynėje ir antrosios eilės sėdynių vidurinėje dalyje.
Už pėsčiųjų apsaugą skirtas 74 proc. įvertinimas. Tradiciškai kritinės vietos pėsčiajam susidūrus su šiuo automobiliu patirti mirtinas traumas yra priekinio stiklo statramsčiai ir priekinio dangčio šonai. Tačiau puikiai įvertintos priekinio bamperio viršutinė ir apatinė zonos.
Į šį vertinimą įeina ir autonominių pėsčiųjų bei dviratininkų atpažinimo sistemų testai. Juos „Model 3“ įveikė be priekaištų ir gavo maksimalius balus.
Šio modelio elektroninės saugumo sistemos taip pat sulaukė puikaus, net 94 proc. siekiančio įvertinimo.
Parengė Vytenis Kudarauskas