captcha

Jūsų klausimas priimtas

Netaisyklingas akumuliatoriaus atjungimas gali sukelti rimtą pavojų

Keisdami akumuliatorių dauguma vairuotojų net nesusimąsto, kad ši iš pažiūros paprasta procedūra slepia rimtą pavojų. Gnybtus atjungti reikia ne pagal tai, kaip yra patogiau, o laikantis vienos taisyklės. 

Atjungiant akumuliatorių neigiamas polius arba minusas turi būti nuimamas pirmiausia. Neigiamas polius sujungtas su automobilio korpuso ir veikia kaip įžeminimas. Dėl šios priežasties iš pradžių nuimdamas teigiamą gnybtą vairuotojas rizikuoja raktu paliesti kėbulą ir taip sukelti trumpąjį srovės jungimą.  

Atskirais atvejais dėl to gali perdegti keletas saugiklių, tačiau incidentas gali pasibaigti ir gaisru. Taip pat reikia turėti omenyje, kad šiuolaikiniuose automobiliuose gausu elektroninės įrangos, kurios komponentai yra jautrūs staigiems įtampos šuoliams. Kai kurioms detalėms žalinga gali būti ir 12 voltų įtampa.

Išvengti rimtų problemų – visai paprasta. Tereikia pradėti nuo neigiamo poliaus gnybto. Jį atsukant taip pat nereikia baimintis, kad naudojamas raktas palies kėbulą ar kokią nors automobilio metalinę detalę – įrankio, atsukamo sujungimo ir kėbulo įtampa yra tokia pati, todėl trumpasis jungimas neįvyks. 

Atjungus neigiamą gnybtą, teigiamą galima palikti pritvirtintą, nebent norima visiškai išimti akumuliatorių. Ši taisyklė galioja ir atvirkščiai – įdėjus akumuliatorių pirmiausia prijungiamas pliusas.

Šaltinis www.lrytas.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Eismas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...