captcha

Jūsų klausimas priimtas

Dešimt greičiausiai vieną „Nordschleife“ trasos ratą įveikusių automobilių

Niurburge, Vokietijoje esančiame automobilių sporto komplekse nuo seno vyksta automobilių lenktynės, į kurias suvažiuoja dalyvių iš viso pasaulio. Pastaruoju metu „Nordschleife“ lenktynių trasa tapo bandymų vieta automobilių gamintojams, pristatantiems naujausius, geriausius modelius, rašo autoexpress.com.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Gamintojai gali siekti trasos rekordų, o vėliau – pasigirti laimėjimais. 20,5 km ilgio „Nordschleife“ trasa yra viena pavojingiausių asfaltuotų trasų pasaulyje. Trasos aukštis kinta iki 300 m, vietomis tenka važiuoti tankiu spygliuočių mišku. Taigi lenktyniauti šioje trasoje patartina tik elitiniams vairuotojams. 

Trasos rekordas – „Porsche“ 

Trasos rekordą pelnė „Porsche“ –„919 Hybrid Evo“ modelio automobilis apvažiavo ratą per 5:19.55 min. Šis modelis yra vokiečių gamybos „Le Mans“ serijos prototipas, pasiekęs rekordinį greitį – 368,54 km per valandą. 

Ankstesnis trasos rekordas buvo pasiektas 1983 m. – Stefanas Bellofas su „Porsche 956 C“ automobiliu atvažiavo per 6:11.13 min. 

TOP 10 greičiausių 

10. „Lexus LFA Nurburgring Package“ 

„Lexus LFA“ su 4,8 l darbinio tūrio V10 formos varikliu, išvystančiu 562 AG, tikrai buvo gamintas, galvojant apie lenktynes Nurburgringo trasoje. Šio modelio automobilių pagaminta tik 500, jų kaina 63 000 svarų skiriasi nuo standartinio modelio. 

Niurburgringo trasai skirti modeliai turi didesnę prispaudžiamąją galią, trasai skirtas padangas, žemesnę pakabą bei daug kitų dalykų. 2011 m. šis modelis ratą įveikė per 7 min. 14.64 sek. 

9. „Chevrolet Corvette C7 Z06“ 

Į dešimtuką pateko tik vienas iš dviejų amerikietiškų automobilių – „Chevrolet Corvette C7 Z06“ su 641 AG, 881 Nm sukimo momentu, 6,2 l darbinio tūrio vidaus degimo V8 formos varikliu. Kaip ir daugelis šiuolaikinių modelių, šis – su „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangomis. 2017 m. garsiausioje Vokietijos lenktynių trasoje neoficialus jo pasiektas rato įveikimo laikas buvo 7 min. 13.90 sek. 

8. „Gumpert Apollo Sport“ 

Keistai pavadintas ir ne mažiau keistai atrodantis „Gumpert Apollo“ nepasižymi grožiu, užtai išsiskiria žvėrišku galingumu. Sportinis automobilis su 710 AG galingumo dvigubą turbiną turinčiu V8 formos varikliu 2009 m. apvažiavo trasos ratą per 7 min. 11.57 sek.

7. „Mercedes AMG GT R“ Naujausias „Mercedes“ pasididžiavimas – „Mercedes AMG GT R“ pasižymėjo Niurburgringo trasoje su 7 min. 10.92 sek. laiku. „Porsche 911 GT3 RS“ konkurentas yra su 503 AG, 4 l dvigubą turbiną turinčiu V8 formos varikliu. Per 3,6 sek. automobilis pasiekia 100 km/val., o didžiausias jo greitis – 318 km/val. 15 kg lengvesnis už standartinį modelis (kainuojantis 143 245 svarus), su naujais aerodinaminiais priedais ir anglies pluošto kėbulu, modelis yra tikras „Mercedes-Benz“ pasididžiavimas. 

6. „Nissan GT-R Nismo“ 

„Nissan“ tvirtina, kad 2015 m. „Nissan GT-R Nismo“ pasiektas 7 min. 08.59 sek. greičio rezultatas yra masinei produkcijai skirtų automobilių segmento rekordas. 

5. „Dodge Viper ACR“ Daugelis tikėjosi, kad „Dodge Viper ACR“ pagerins 2010 m. 7 min. 12.13 sek. rezultatą, bet taip neįvyko – šiek tiek pritrūko. Šiaip ar taip, paguodos prizas – modelis išlieka greičiausiu rankų darbo automobiliu Niurburgringo trasoje. Automobilis yra su 8,4 l darbinio tūrio V10 formos varikliu, su 645 AG ir 813 Nm sukimo momentu. 

4. „Porsche 918 Spyder“ 

„McLaren“ neįprastai kukliai paminėjo savo „P1“ hibridinio automobilio pasiekimus (tepasakė, kad ratas buvo apvažiuotas per mažiau 7 min.), o „Porsche“ nepasikuklino ir pasakė, per kiek įveikė ratą – 6 min. 57 sek. Taigi, taigi jie – pirmieji iš didžiosios trijulės, drąsiai atskleidę oficialų laiką bei pakėlę kartelę tiek „Ferrari“, tiek „McLaren“. Benzinu ir elektra varomas automobilis su 875 AG, 1279 Nm sukimo momentu ir visais varančiaisiais ratais, sublizgėjo važiuodamas trasoje 2013 m. rugsėjį ir buvo rekordininkas, kol nepasirodė „Lamborghini Performante“.

3. „Lamborghini Huracan Performante“ 

Prieš pristatymą Ženevos automobilių parodoje Šveicarijoje, „Lamborghini“ išpublikavo filmuotą reportažą, kaip „Huracan Performante“ aplekia Niurburgringo trasos ratą per stulbinamai trumpą laiką – 6 min. 52.01 sek. Uždangstytas maskuojamosios spalvos plėvele, su 5,2 l darbinio tūrio V10 formos varikliu, modelis buvo išbandytas vairuotojo Marco Mapellio. 

2. „Porsche 911 GT2 RS“ 

„Porsche“ pranešė, kad pagaminus „911 GT2 RS“ jie tikėjosi 7 min. 05 sek. rato įveikimo laiko Niurburgringo trasoje. Rezultatas gerokai pranoko lūkesčius, be to, „Porsche“ pavyko aplenkti „Lamborghini Huracan Performante“. Vokietijos sportinių automobilių gamintojo laikas – 6 min. 47.3 sek. 2017 m. bandomąjį vairavimą atliko Larsas Kernas. 

1. „Lamborghini Aventador SVJ“ 2017 m. buvo nuvainikuotas „Huracan Performante“, bet „Lamborghini“ neprireikė nė metų, kad susigrąžintų rekordą Niurburgringo trasoje. 6 min. 44.97 sek. rekordą pavyko pasiekti su „Aventador SVJ“ modeliu – jis daugiau nei dviem sekundėmis aplenkė „Porsche 911 GT2 RS“, veikiausiai dėl turimo 6,5 l darbinio tūrio V12 formos variklio, kurio galia – 760 AG.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Eismas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...