Kūrybos kontekstai. Istorijos mokytojas ir kraštotyrininkas Gintaras Ražanskas: istoriko pareiga parašyti istoriją

Kūrybos kontekstai

2021.11.24 10:05

Kūrybos kontekstai. Istorijos mokytojas ir kraštotyrininkas Gintaras Ražanskas: istoriko pareiga parašyti istoriją

11
00:00
00:00
00:00
Iškelti grotuvą
  • Grojimo greitis:

„Mokytojas turi būti idealistas ir uždegti savo pavyzdžiu vaikus…“, – sako Gintaras Ražanskas, mokiniams ir istorijai jau paskyręs tris savo gyvenimo dešimtmečius, – „...o ta istorija be gyvų liudijimų – negyva istorija…“

Kaip sudominti mokinius, kodėl taip svarbu žinoti savo istoriją? Apie mokytojo idealizmą ir istoriko pareigą parašyti istoriją, nesvarbu, šeimos, mokyklos ar kaimo, – pokalbis su Anykščių Jono Biliūno gimnazijos istorijos mokytoju, kraštotyrininku, išleidusiu keletą knygų, įkūrusiu mokyklos istorijos muziejų, svajojančiu parašyti Anykščių krašto švietimo istoriją pedagogu G. Ražansku, kurio darbai šiais metais įvertinti žymios muziejininkės Teresės Mikeliūnaitės kultūros premija.

Ved. Alma Valantinienė

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt
logo

Tarp idėjos ir rezultato yra procesas. Apie procesus, kurie vyksta su mumis ir greta mūsų. „Kūrybos kontekstai“, kaip kūrybinė laisvė. Ši laida yra skiriama ne tik kūrėjams, bet ir potencialiems bet kokio amžiaus kūrybos vartotojams. Svarbu, kaip vyksta kūrybiniai, edukaciniai, švietimo procesai, kaip auginami ir pritraukiami platesni žmonių sluoksniai, kokios netikėtos žmonių istorijos gali pastūmėti pačius įsitraukti į kūrybinius ieškojimus, bendruomenių telkimo(-si) projektus. Laida transliuojama trečiadieniais 10.05 val.

Kiti laidos epizodai

Kūrybos kontekstai

Daugiau
Radioteka sukurta pagal Vokietijos ambasados remiamą audio platformos projektą.