Vardan tos. Ar pilietiškumo skatinimui būtina taikyti marketingo priemones?

Vardan tos

2021.10.25 19:05

Vardan tos. Ar pilietiškumo skatinimui būtina taikyti marketingo priemones?

11
00:00
00:00
00:00
Iškelti grotuvą
  • Grojimo greitis:

Šiandien žvelgiant į komunikacijos ir reklamos lauką matome, kad prekių ženklams, verslams, netgi nuomonės formuotojams nebeužtenka tiesiog geros reklamos. Vis svarbiau tampa siunčiama žinutė, konkretūs įmonės ar prekės ženklo veiksmai, socialinė atsakomybė ar papildoma veikla, kuri tik pardavimais neapsiriboja. Kaip teisinga prekės ženklo komunikacija gali prisidėti ir prie pilietinės visuomenės stiprinimo? Ar pilietiškumo skatinimui būtina taikyti marketingo priemones?

Apie tai kalbamės su Skaitmeninės komunikacijos strategu Tomu Kirša ir „Maxima LT“ atstove ryšiams su visuomene Rima Aukštuolyte.

Ved. Luka Lesauskaitė

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt
logo

Pilietiškumas nėra vienkartinis veiksmas – pakelti šiukšlę, paaukoti pinigų, pervesti močiutę per gatvę ar kas rytą giedoti Tautišką giesmę, pilietiškumas - tai kiekvieno mūsų santykis su valstybe, kurį auginame, puoselėjame. Laida transliuojama pirmadieniais 19:05 val. Laidos vedėja Luka Lesauskaitė.

Kiti laidos epizodai

Vardan tos

Daugiau
Audioteka sukurta pagal Vokietijos ambasados remiamą audio platformos projektą.