Mokslas be pamokslų. Ar nuotolinis mokymas kenkia vaikams?

Mokslas be pamokslų

2021.01.07 11:00

Mokslas be pamokslų. Ar nuotolinis mokymas kenkia vaikams?

11
00:00
00:00
00:00
Iškelti grotuvą
  • Grojimo greitis:

Visus namuose uždariusios koronaviruso pandemijos pasekmės vis labiau ryškėja ne tik tiesioginių susirgimų skaičiais, bet ir kitose srityse. Pasikeitęs gyvenimo ritmas turi daug įtakos psichologinei sveikatai ir savijautai, o tai ypač smarkiai atsiliepia nuotoliniu būdu besimokantiems vaikams. Daugiau nei trečdalio vaikų emocinė būsena karantino metu pablogėjo – teigia Vilniaus universiteto (VU) Filosofijos fakulteto profesorė psichologė Roma Jusienė, pirmajame šių metų tinklalaidės „Mokslas be pamokslų“ epizode aptarusi su psichologų, socialinio darbo ir medicinos ekspertų komanda atlikto tyrimo apie nuotolinį vaikų ugdymą rezultatus.

Tinklalaidę veda Simonas Bendžius

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt
logo

MOKSLAS BE PAMOKSLŲ – tai nauja, originali Vilniaus universiteto tinklalaidė, kuria siekiama ne moralizuoti ar pamokslauti, bet sužadinti smalsumą mokslo temoms. Išsamūs pokalbiai su Vilniaus universiteto mokslininkais padės klausytojams plėsti akiratį, skatins mąstyti savo galva ir gal net privers pakeisti nuomonę ar suabejoti nusistovėjusiomis „tiesomis“. Naujus tinklalaidės epizodus galite išgirsti kas antrą ketvirtadienį.

Kiti laidos epizodai

Mokslas be pamokslų

Daugiau
Audioteka sukurta pagal Vokietijos ambasados remiamą audio platformos projektą.