Patvirtinta Lietuvos pristatymo užsienyje strategija – pavyzdžių ir įkvėpimo semiamės iš panašaus dydžio šalių

Parengta bendra Lietuvos pristatymo užsienyje dešimtmečio strategija. Ją šiandien svarstė ir priėmė Ministrų kabinetas. Strategijoje išskirtos pagrindinės valstybės sritys, tapsiančios Lietuvos komunikacijos pagrindu iki 2030-ųjų. Lietuva prisistatydama užsienyje išryškins savo pasiekimus ekonomikos, kultūros, valdymo ir talentų pritraukimo srityse.

Išgrynintos ir keturios Lietuvos visuomenės vertybės: laisvė kurti, tobulėjimas, veržlumas ir ryšys su gamta. Šia strategija siekiama pristatyti modernų Lietuvos veidą ir jos pasiekimus, nes, pasak strategijos kūrėjų, dėl menko šalies žinomumo ir įvaizdžio formavimo strategijos nebuvimo, Lietuva neteko užsienio investicijų, nukentėjo ir šalies eksportas. Apie tai plačiau pasakojo Lietuvos įvaizdžio grupės vyriausioji patarėja Eglė Kudzmanienė.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt
Daugiau