Dešimt balų. Kas svarbiau mokykloje – geras dalyko mokytojas ar geras psichologas?

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija paskelbė, kad nuo rudens bus teikiama mokiniams daugiau individualių psichologo konsultacijų.

Tam bus skirti papildomi 300 tūkst. eurų.

Bet ar nėra taip, kad jau yra „išsemtas“ poreikis eiti konsultuotis pas mokyklos psichologą? Kiek karantinas iškėlė naujų psichologinių niuansų, kurių iki tol nežinojo nei vaikus mokantys mokytojai, nei juos konsultuojantys mokyklų pedagogai?

Į kurį pagalbos specialistą vaikai noriau kreipiasi, kai jiems kyla įvairių sunkumų mokykloje: į socialinį pedagogą ar į psichologą? Ir ar mokytojai dalykininkai jau vertina psichologus kaip partnerius, ar jiems psichologai mokykloje vis dar yra labiau "mažai suvokiamas priedėlis"?

O ir kokios pagalbos per ir jau po karantino kreipiasi į mokyklų psichologus patys mokytojai?

LRT radijo švietimo laidoje „Dešimt balų“ dalyvauja: Vilniaus Gedimino technikos universiteto inžinerijos licėjaus psichologė Dalia Žičkienė.

Ved. Jonė Kučinskaitė