Dienraščių kultūros puslapių apžvalga.
Domanto Razausko muzikinės naujienos.
Su rubrika „Mano skaitiniai” rašytoja, eseistė Danutė Kalinauskaitė pasakoja apie perskaitytas Johno Maxwello Coetzee – iš Pietų Afrikos kilusio, Australijoje gyvenančio vieno garsiausių šiuolaikinių rašytojų, Nobelio literatūros premijos laureato – knygas.
„Kalbos ryte” – apie į mūsų kalbą iš anglų kalbos ateinančias santrumpas, jų kilmę ir užrašymą tekste. Linos Smolskienės pokalbis su Lietuvių kalbos instituto Lietuvių bendrinės kalbos tyrimų centro vyr. mokslo darbuotoja dr. Ramune Vaskelaite.
„Žymiausiems XX a. filmams, tarp jų ir Sergio Leone „spaghetti vesternams“, geriausiems filmams apie gangsterius ir jautriausioms dramoms kompozitorius sukūrė begalinę iki šiol mus pasivejančią muzikinę erdvę, kuri tęsiasi ir po filmų peržiūrų žiūrovui švilpaujant įsiminusią temą", – apie Ennio Morricone muziką filmams pasakoja laidos „Įgarsintas vaizdas“ vedėja Ieva Buinevičiūtė.
Kokią galią, mažinant socialinę atskirtį, turi ekskursijos po miestą? Pokalbis su Vilniaus vietų istorijas pasakojančiomis gidėmis iš „Idėjų karalystės“ Elena Gasiulyte ir Rūta Norkūne. Domisi Indrė Kaminckaitė.
„Emilis Mlynarskis (1870 – 1935), gimęs Kybartuose, gyvenęs Suvalkuose, mokęsis pas vengrų smuikininką Leopoldą Auerį, kompozicijos pas Anatolijų Liadovą, o instrumentuotės pas Nikolajų Rimskį-Korsakovą Peterburge, pasaulyje garsus lenkų smuikininkas, kompozitorius ir dirigentas, simpatizavęs Lietuvai ir lietuviams, čia, deja, daugeliui labiau žinomas kaip Ilguvos dvaro savininkas”, – pasakoja doktoratą apie jo kamerinę kūrybą ir operos „Vasaros naktis” arijas ruošianti pianistė Šviesė Čepliauskaitė.
Ved. Laima Ragėnienė.