Paraštės. Kaip fotografijoje gali dingti, atsirasti etika?

Fotoaparatą šiandien kiekvienas turime savo kišenėje, išrankesni ar profesionalesni fotoistorijų „kepėjai” turi veidrodinius, skaitmeninius, juostinius fotoaparatus. Galimybės skirtingos, bet funkcija – fiksuoti. Bent jau apie tai kalba gamintojai. Įrankis, kuriuo nugula fotoistorijų pasakotojui į rankas, tampa ginklu, tampa žinute, kuri plinta į pasaulį, o tik nuo paties pasakotojo priklauso, kas, kaip ir kodėl kadre turi atrodyti. Kalbamės su dėstytoja, medijų žurnaliste, fotografe Berta Tilmantaite apie žvilgsnį į objektyvumą per objektyvą. Kaip atsirinkti istoriją, kaip ją pasakoti vienu kadru atsiribojant nuo savo interpretacijos, savo požiūrio, savo sukurto santykiu su kadre esančia istorija. Kur yra riba, kuri leidžia nubrėžti aiškius etikos kontūrus visiems „pyškintojams”? Ved. Tomas Lukaševičius.