captcha

Jūsų klausimas priimtas

Žinoti verta 2017-11-28 16:05

2017-11-28 16:05
226
Įvertinimas: 0
  

Įsibėgėjant kalėdinei prekybai, suaktyvėjo elektroniniai sukčiai. Pastaruoju metu padaugėjo atvejų, kuomet socialiniuose tinkluose ir fiktyviose elektroninės prekybos platformose sukčiai suvilioja gyventojus įsigyti prekių su didelėmis nuolaidomis. Įkliuvę į šią apgaulės schemą, gyventojai ne tik nesulaukia žadėto pirkinio, bet ir patiria finansinių nuostolių. Vien per vieną savaitę dėl tokio sukčiavimo į „Swedbank“ kreipėsi apie 300 klientų. Kaip atpažinti fiktyvias elektronines parduotuves, ką daryti, sumokėjus pinigus sukčiams, patars „Swedbank“ Saugumo incidentų tyrimų tarnybos vadovas Tomas Beinaravičius ir Elektroninės komercijos asociacijos vadovas Vytautas Vorobjovas.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...