captcha

Jūsų klausimas priimtas

Centas eurą augina 2016-10-11 15:05

2016-10-11 20:24
465
Įvertinimas: 0
  

Daugelis įsitikino: pirkti internetu – malonumas, tačiau sulaukti prekės – iššūkis. Statistika rodo, kad trečdalis lietuvių apsiperka internetu. Tačiau dalis tokių pirkėjų gali ir atsisakyti šio pirkimo būdo, nes sulaukti nupirktos prekės, kol ją atveš siuntų pristatymo kurjeriai, tampa tikrais iššūkiais. Pirkėjai vis dažniau tampa kurjerių „įkaitais“: prekė nepristatoma laiku, nepranešama iš anksto apie pristatymo laiką, paslauga teikiama tik darbo valandomis, pirkėjai elektroninėje erdvėje vadinami asilais ir pan. Beje, pirkėjas negali pasirinkti kurjerio, jį jam parenka internetinė parduotuvė. Ar internetinė parduotuvė prisiima atsakomybę už prekės pristatymą? Kas gali padėti sutramdyti kurjerių tarnybas ir gauti kokybišką paslaugą? Laidoje tai aiškinamės su Elektroninės komercijos asociacijos valdybos pirmininku Vytautu Vorobjovu, Skubių siuntų gabentojų asociacijos prezidente Rasa Čėsniene, DPD kurjerių tarnybos pardavimų vadovu Saulius Mulerenka ir Lietuvos Ryšių reguliavimo tarnybos Teisės taikymo skyriaus vedėja Aridana Jurčiukoniene.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close