captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vartotojo gidas 2016-09-21 14:05

2016-09-21 06:57
493
Įvertinimas: 0
  

Atrodo kasdieniška įjungti šviesą, atsukti čiaupą, įjungti dujinę ar elektrinę viryklę, tačiau gavus sąskaitas, beveik visada iškyla įvairių su energetikos bei geriamojo vandens paslaugomis susijusių klausimų. Net 80 procentų vartotojų skundų yra susijusių su šiluma, kiti – su elektra, dujomis ir vandeniu. Kodėl vartotojų klausimai metų metais kartojasi? Kokios informacijos pasigenda energetikos paslaugų vartotojai? Kaip sprendžiami ginčai tarp paslaugų teikėjų ir vartotojų? Kodėl pasitaiko atvejų, kad vartotojas nebūna teisus? Pokalbis studijoje su Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos Šilumos ir vandens departamento vyresn. patarėju Žilvinu Klimka, komisijos Bendrojo informacijos centro vedėja Agne Paškevičiūte ir Lietuvos respublikinių būsto valdymo ir priežiūros rūmų prezidentu Juozu Antanaičiu.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...