captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vartotojo gidas 2016-09-14 14:05

2016-09-14 15:23
1409
Įvertinimas: 0
  

Mobilioji įranga anksčiau ar vėliau lūžta. Ką turi žinoti vartotojas? Šiandien gyvenimas be mobiliųjų, išmaniųjų telefonų, planšetinių kompiuterių atrodo tiesiog neįmanomas – jais naudojasi ir maži, ir seni. Tačiau bet kuri mobilioji įranga anksčiau ar vėliau sugenda. Ką turime žinoti, prieš nešdami prietaisą į taisyklą? Kaip teisingai užfiksuoti gedimą? Kas yra garantinis taisymas, kokios garantinės sąlygos? Kada nustoja galioti gamintojo garantija? Kas yra negarantinis remontas? Ar naudinga vartotojui apdrausti savo įrenginį nuo galimo gedimo? Kokia mobiliosios įrangos taisymo trukmė? Ar taisymo laikui įmonė suteikia galimybę naudotis pakaitiniais aparatais? Kas atlieka ekspertizę, jeigu vartotojo netenkina atliktas remontas? Ar patikima naudotis virtualia telefonų taisykla? Iš kur imamos originalios detalės telefonų modeliams, kuriais jau nebeprekiaujama? Kaip nustatomi remonto įkainiai, ar į tai įskaičiuota detalės kaina? Atsiradus gedimui, kas sprendžia, ar pakeisti nekokybišką prekę, ar grąžinti už ją pinigus vartotojui? Kaip sprendžiami ginčai?? Pokalbis studijoje su Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Vartojimo prekių skyriaus vedėja Vita Šarmavičiene, vyriausiuoju specialistu Aleksu Žalpiu, Mobiliųjų telefonų techninio centro (MTTC) direktoriumi Gintaru Kručku ir komercijos vadove Ramute Varnelyte.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...