captcha

Jūsų klausimas priimtas

LRT aktualijų studija 2016-09-07 11:05

2016-09-07 11:05
630
Įvertinimas: 0
  

Kodėl pravirksta padavėjai? Turbūt ne vienam iš mūsų bare, kavinėje ar restorane yra tekę matyti pravirkusį ar vos besitvardantį padavėją. Vieni jų verkia, nes tiesiog negali dirbti tokio darbo dėl charakterio savybių, kiti – neturi galimybių įsidarbinti kitur, dar kiti tiesiog nepakelia darbo krūvio. Aptarnaujančio personalo darbuotojai pirštais rodo į darbdavius – esą jie nepasamdo pakankamai darbuotojų, todėl susidaro nepakeliamas darbo krūvis, o atlyginimas – apgailėtinas ir nemotyvuojantis. Darbdaviai sako taupantys – mokesčiai dideli, daugiau darbuotojų pasamdyti ir kelti atlyginimų negali, nes bankrutuotų. Įtampos įneša ir išrankūs klientai, kurie reikalauja aukščiausio aptarnavimo kokybės. Ką daryti? Kaip išeiti iš šio užburto rato ir kaip pagerinti aptarnavimo sferoje dirbančių žmonių sąlygas? Laidoje dalyvaus Viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė, UAB „Personalo valdymo inovacijos“ direktorius Jonas Marcinkus, IDW Esperanza įmonės dir. Inga Grajauskienė, dabar dirbantis barmenas ir buvusi padavėja.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...