captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vartotojo gidas 2016-08-24 12:12

2016-08-24 12:12
1243
Įvertinimas: 0
  

Apie siuntas ir kurjerių paslaugas. Greitas ir saugus siuntų gabenimas, prekių iš internetinių parduotuvių pristatymas „nuo durų iki durų“ darosi aktualus vis didesniam vartotojų ratui, todėl šioje verslo srityje yra didelė konkurencija, skatinanti teikti įvairesnes ir kokybiškesnes paslaugas. Ką turėtume žinoti apie kurjerių pasirinkimą? Kaip pasirinkti optimaliausią paslaugos kainą, patogiausią apmokėjimo būdą? Kas prie ko turi derintis, paimant ir pristatant siuntą: kurjeris prie kliento, ar klientas prie kurjerio? Ar siuntos draudimas yra įskaičiuotas į paslaugos kainą? Kada siuntos draudimas negalioja? Kokie reikalavimai keliami pakuotei, kokius duomenis turi pateikti vartotojas? Kokias siuntas bendrovės gali atsisakyti pristatyti? Kaip grąžinti elektroninėje parduotuvėje pirktas prekes? Kokios galimybės gauti kompensaciją už sugadintą siuntą? Per kiek laiko turi būti pateikiamos ir išnagrinėjamos pretenzijos? Kokiomis aplinkybėmis pretenzija gali būti anuliuota? Pokalbis studijoje su siuntų pristatymo kompanijos „DPD Lietuva“ generaliniu direktoriumi Robertu Vilkaičiu ir bendrovės „Omniva“ direktoriumi Simonu Bielskiu.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...