captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vartotojo gidas 2016-01-06 12:12

2016-01-06 20:04
712
Įvertinimas: 0
  

Pokyčiai vartotojų teisių gynimo srityje. Nuo šių metų ginčai tarp vartotojų ir pardavėjų bei paslaugų teikėjų bus sprendžiami paprasčiau, nes juos nagrinėjančių institucijų sprendimai bus nebe rekomendacinio, bet privalomojo pobūdžio. Kodėl tik dabar tai įteisinama ir nuo kokios sumos sprendimai bus privalomi vartotojų teisių pažeidėjams? Kaip sudaromos vartojimo ginčų komisijos ir kokios kitos institucijos galės spręsti iškilusiu ginčus? Kokia šių Vartotojų teisių apsaugos įstatymo pataisų tiesioginė nauda vartotojams? 2016-aisiais prie Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos prijungta Valstybinė ne maisto produktų inspekcija, kuri nustojo veikti kaip atskira institucija. Kokį ekonominį rezultatą ir rinkos priežiūros efektyvumą šis sujungimas duos vartotojams? Kas naujo šiais metais vartotojų teisių politikoje pokalbis studijoje su Teisingumo ministru dr. Juozu Bernatoniu ir Vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriumi dr. Feliksu Petrausku.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...