Vartotojo gidas 2015-07-29 12:12

Vartotojo gidas

2015.07.29 12:12

Vartotojo gidas 2015-07-29 12:12

11
00:00
00:00
00:00
Iškelti grotuvą
Ką reikia žinoti apie mobiliųjų telefonų garantinį laikotarpį ir taisymą? Šiandien sunku įsivaizduoti, kaip gyventume be mobiliojo ryšio priemonių manuose, darbe ar gamtoje. Kvalifikuoti specialistai bet kuriame salone ar parduotuvėje padės Jums išsirinkti aparatą pagal poreikius bei kišenę, tačiau mobiliajam, išmaniajam ar planšetiniam telefonui sugedus ar sudužus, niekas neskuba jo pakeisti ar taisyti, arba taisymo laikui nuomoti kitą. Kodėl kartais remonto kaina viršija paties aparato kainą? Kodėl kai kurių modelių taisyklos iš viso nesiima taisyti? Ar galima apdrausti mobilųjį? Į ką reikėtų atkreipti dėmesį, prie perkant telefoną? Ar skiriasi vartotojų teisės nusipirkus telefoną arba įsigijus mobilųjį akcijos metu? Kokias garantijas turi teikti pardavėjas? Apie tai pokalbis studijoje su Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Gaminių ir paslaugų priežiūros skyriaus vedėju Arvydu Naina ir Lietuvos vartotojų federacijos ekspertu Vilmantu Marcinkevičiumi.
Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt.
logo

Kad gyvenimas būtų lengvesnis: vartotojų švietimas ir praktiniai patarimai. Ar žinome savo, kaip vartotojų, teises ir kaip elgtis, jeigu jos buvo pažeistos? Su kompetentingais įvairių sričių specialistais aptarsime vartotojų viešus ir asmeninius interesus teisinėje, socialinėje, švietimo, ekonominėje, būsto priežiūros ir kitose srityse bei kaip spręsti iškylančias buities problemas.

Kiti laidos epizodai

Vartotojo gidas

Daugiau
Audioteka sukurta pagal Vokietijos ambasados remiamą audio platformos projektą.