captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Naktinis ekspresas“. Kaip sukurti gerą kino reklamą?

„Jeigu norite sukurti gerą filmo reklamą vien trumpalaikis skandalas nepadės. Net ir skandalą reikia kurti labai intelektualiai, kad žmonėms būtų įdomu ir jie tuo patikėtų“,- sako vienas garsiausių Danijos kino rinkodaros specialistų Philip Einstein Lipski.
Maria Einstein Biilmann ir Philip Einstein Lipski. Jakob Dall nuotr.
Maria Einstein Biilmann ir Philip Einstein Lipski. Jakob Dall nuotr.

„Jeigu norite sukurti gerą filmo reklamą vien trumpalaikis skandalas nepadės. Net ir skandalą reikia kurti labai intelektualiai, kad žmonėms būtų įdomu ir jie tuo patikėtų“,- sako vienas garsiausių Danijos kino rinkodaros specialistų Philip Einstein Lipski. Kartu su žmona Maria Einstein Biilmann jiedu sukūrė kino reklamos grupę „The Einstein couple“, kuri rengė reklamines kampanijas tokiems garsiems filmams, kaip „Mergina su drakono tatuiruote“, „Karališkas romanas“, Larso von Triero „Nimfomanė“. Kaip yra kuriama kino reklama, kaip atskleisti filmo esmę, kad žiūrovas nebūtų apgautas, kaip patraukti žiūrovo dėmesį šioje tirštoje vaizdų epochoje? Apie kino reklamą – pokalbis su Maria Einstein Biilmann ir Philip Einstein Lipski.

Laidą veda Jolanta Kryževičienė

„Naktinis ekspresas“ – balandžio 2-ą  d., ketvirtadienį, 21 val. per LRT Kultūrą.

Laida kartojama penktadienį 12.15 val.

http://www.lrt.lt/mediateka/laidos/N/1896/naktinis_ekspresas

 

https://www.facebook.com/pages/Naktinis-ekspresas-TV-laida-LRT-Kult%C5%ABra/229286750563705

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Anonsai

 
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...