captcha

Jūsų klausimas priimtas

Klausiate – atsakome. Kur kreiptis dėl dingusios pašto siuntos?

Dingus pašto siuntai, visada galima kreiptis į Lietuvos paštą, tačiau reikia nepamiršti, kad siuntų kelias – ilgas ir sudėtingas, procese dalyvauja ne tik Lietuvos paštas. Taip sako Lietuvos pašto atstovas Tomas Bašarovas. 
BNS nuotr.
BNS nuotr.

LRT RADIJO klausytoja Svetlana iš Vilniaus skundžiasi dėl galimai dingusios svarbios siuntos į užsienį. „Birželio 20 dieną iš pašto skyriaus Vytenio gatvėje buvo išsiųsta siunta, už kurią sumokėta 11 eurų su centais. Siunta buvo siunčiama į Rusijos miestą ir iki šiol yra negauta. Šeima labai jaudinasi, nes siunta buvo skirta jubiliatui. Norėčiau sužinoti, kur su pretenzijomis Lietuvos paštui reikia kreiptis?“ – domisi Svetlana.

Lietuvos pašto atstovas atkreipia dėmesį, kad į užsienį siunčiamų pašto siuntų kelias yra labai ilgas ir sudėtingas procesas. „Todėl gali kilti ir daugiau nesklandumų, susijusių su tarptautiniu pašto siuntų pristatymu, kurį organizuoja ir vykdo ne tik Lietuvos paštas, bet ir užsienio šalies pašto operatorius, šiuo atveju – Rusijos paštas“, – aiškina T. Bašarovas.

Jo teigimu, galimos kelios priežastys, kodėl pašto siunta nepasiekia gavėjo. „Gali būti adresavimo klaida, taip pat gali būti užtrukęs muitinės patikrinimas, juolab kad, kaip klientė sakė, siunta yra siunčiama ne į Europos Sąjungos šalį. Kartais siuntos nepasiekia gavėjų, jei jose aptinkama draudžiamų siųsti daiktų ar į šalį draudžiamų įvežti prekių“, – sako pašnekovas.

Lietuvos pašto atstovas teigia, kad klientė gali kreiptis į Lietuvos paštą, kad būtų atliekama jos siuntos paieška, tačiau tokia gali būti vykdoma tik tuo atveju, jei siunta buvo registruota.

Siuntų paieškos formą galima užpildyti Lietuvos pašto interneto svetainėje arba atėjus į bet kurį paštą. Atlikus tyrimą ir nustačius, kad siunta yra dingusi, bus išmokama kompensacija.

„Taip pat noriu pažymėti, kad šiemet atsakomybę dėl didžiosios dalies, 94 proc., tarptautinių pašto siuntų, kurios dingo arba kurias transportuojant buvo nesklandumų ir patirta nuostolių, prisiėmė užsienio šalių pašto operatoriai“, – pažymi T. Bašarovas.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tema: Klausiate – atsakome

Tavo LRT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...