captcha

Jūsų klausimas priimtas

Klausiate – atsakome. Kaip nustatomas žalio šviesoforo signalo degimo pėstiesiems laikas?

Projektuojant pėsčiųjų šviesoforų fazes, pėsčiųjų greitis yra skaičiuojamas 1,2–1,4 m/s, o mirksintis signalas taip pat patenka į apskaičiuojamą trukmę.  Taip sako Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
 
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Projektuojant pėsčiųjų šviesoforų fazes, pėsčiųjų greitis yra skaičiuojamas 1,2–1,4 m/s, o mirksintis signalas taip pat patenka į apskaičiuojamą trukmę.  Taip sako Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

LRT RADIJO klausytoja Angelė iš Kauno skundžiasi, kad vienoje iš miesto sankryžų žalias šviesoforo signalas pėstiesiems dega per trumpai.

„Kaune, Petrašiūnuose, Masiulio gatvėje, troleibusų stotelėje „Elektros tinklai“, atvažiavus iš miesto, norint aplankyti ir sutvarkyti kapus Petrašiūnų kapinėse, reikia pereiti gatvę. Pėstiesiems įrengtas šviesoforas, bet mes, senjorai, nespėjame pereiti net pusės gatvės ir šviesoforas įjungia eismą vairuotojams. Dešinėje pusėje yra „Lesto“ ir „Lietuvos dujos“, kur daug žmonių taip pat atvažiuoja iš miesto ir turi grįžti bei pereiti gatvę“, – pasakoja Angelė.

Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras teigia, kad šių metų pabaigoje atsiras galimybė pailginti pėstiesiems skirtą laiką.

„Pėsčiųjų šviesoforų fazių trukmę reglamentuoja teisės aktai, yra nustatyta minimali galima trukmė. Projektuojant pėsčiųjų šviesoforų fazes, pėsčiųjų greitis yra skaičiuojamas 1,2–1,4 m/s“, – aiškina pašnekovas. Pagal tai, įvertinus gatvės plotį, nustatoma minimali pėsčiųjų fazės trukmė.

„Masiulio gatvėje šiuo metu yra gana didelis eismo srautas, todėl šiame šviesofore taikoma minimali pėsčiųjų fazės trukmė – apie 12 s, gatvės plotis – 12 m. Reikėtų atkreipti dėmesį, kad, mirksint žaliam šviesoforo signalui, galima eiti per gatvę ir tai taip pat patenka į fazės trukmę“, – primena P. Keras.

Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo teigimu, artimiausiu metu, po rekonstrukcijos atidarius Panemunės tiltą, Masiulio gatvėje transporto priemonių srautas turėtų gerokai sumažėti.

„Tada galėsime peržiūrėti ir pėsčiųjų laikus, nesukeldami papildomų eismo spūsčių. Į metų pabaigą šioje pėsčiųjų perėjoje, manau, taip pat bus galima padidinti pėstiesiems skirto žalio šviesoforo signalo laiką“, – žada Kauno savivaldybės atstovas.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tema: Klausiate – atsakome

Tavo LRT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...