captcha

Jūsų klausimas priimtas

Klausiate – atsakome. Kodėl troleibusuose apie stoteles pranešama taip garsiai?

Stotelių pranešimo garsas viešajame transporte nustatomas automatiškai, tačiau kartais jis išsiderina, o atstatyti jį galima per elektroninio bilieto sistemos kompiuterį. Taip sako UAB „Vilniaus viešasis transportas“ vadovas Gintaras Nakutis.
 
V. Jurevičiaus (BFL) nuotr.
V. Jurevičiaus (BFL) nuotr.

Stotelių pranešimo garsas viešajame transporte nustatomas automatiškai, tačiau kartais jis išsiderina, o atstatyti jį galima per elektroninio bilieto sistemos kompiuterį. Taip sako UAB „Vilniaus viešasis transportas“ vadovas Gintaras Nakutis.

LRT RADIJO klausytoja Jadvyga skundžiasi, kad pranešimai apie stoteles troleibusuose skamba per garsiai. „Kodėl Vilniaus naujos gamybos žemagrindžiuose troleibusuose toks žudančiai stiprus garsiakalbio signalas? Tai – psichologinis smurtas žmonių atžvilgiu. Tai ypač pasireiškia, kai uždaromos durys ir skelbiami stotelių pavadinimai. Ar galima garsą sumažinti iki normalaus lygio, nes jau nebeįmanoma važiuoti?“ – piktinasi Jadvyga.

G. Nakutis, UAB „Vilniaus viešasis transportas“ vadovas, sako, kad stotelės skelbiamos per elektroninio bilieto sistemos programinę įrangą.

„Garsas nustatomas automatiškai, tačiau kartais nutinka, kad garsas „nusimuša“. Tokiu atveju reikia rankiniu būdu autobuse esančiame elektroninio bilieto sistemos kompiuteryje garsą nustatyti arba perkrauti kompiuterį“, – aiškina G. Nakutis.

Jei keleiviai įsidėmėjo, koks autobuso ar troleibuso valstybinis ar garažinis numeris, arba gali pasakyti autobuso stotelę ar laiką, kur įlipo į autobusą, UAB „Vilniaus viešasis transportas“ garsą galėtų sumažinti operatyviai. 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tema: Klausiate – atsakome

Tavo LRT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...