captcha

Jūsų klausimas priimtas

A. Tapinas ir A. Valinskas savo TV žaidimą „Auksinis protas“ perkėlė į knygą

Populiaraus TV žaidimo „Auksinis protas“ vedėjai Andrius Tapinas ir Arūnas Valinskas nusprendė pritaikyti savo žaidimą naujam formatui – knygai. Knyga „Auksinis protas“ skirta akiračio praplėtimui, smagiam vakarėliui su draugais bei norintiems patekti į to paties pavadinimo TV žaidimo filmavimą. 
 
Facebook nuotr.
Facebook nuotr.

Populiaraus TV žaidimo „Auksinis protas“ vedėjai Andrius Tapinas ir Arūnas Valinskas nusprendė pritaikyti savo žaidimą naujam formatui – knygai. Knyga „Auksinis protas“ skirta akiračio praplėtimui, smagiam vakarėliui su draugais bei norintiems patekti į to paties pavadinimo TV žaidimo filmavimą.

Šią savaitę visi norintys galės ne tik susipažinti su leidyklos „Alma litera“ išleista knyga, bet ir susitikti su knygos kūrėjais jos pristatyme bei sudalyvauti vienu metu trijuose miestuose organizuojamame žaidime „Auksinis protas“. 

Knygoje pagal TV žaidimo formatą sukurti užduočių rinkiniai, kurie leis išbandyti savo proto aštrumą ir vienam žmogui, ir draugų būriui: temos tiks vakarėliui, gimimo dienai ar kitai šventei švęsti. Specialiu ženklu pažymėtuose knygos atsakymų puslapiuose patalpintas interaktyvus turinys: vaizdo klipai, garsai, vaizdai ir kitos nuorodos. 

Knygoje taip pat talpinamas interaktyvus QR kodas, nuvesiantis į specialiai knygos skaitytojams skirtą interneto puslapį, kuriame bus užduotas atrankinis klausimas, o teisingai atsakę turės progą patekti į televizijos žaidimą „Auksinis protas“.

Vienas TV laidos bei knygos „Auksinis protas“ kūrėjų A. Tapinas teigia, kad perkelti televizijos laidą į knygos formatą nebuvo nesudėtinga. 

„Apie tai, kad norėsime išleisti knygą, žinojome jau vasaros pradžioje. Pasiskirstėme darbus keturiese – mes su Arūnu ir du knygos bendraautoriai (Aidas Puklevičius bei Artūras Vyšniauskas), tad viskas ėjosi gan spėriai. Iš viso užtrukome apie tris mėnesius. Populiarūs TV projektai dažnai perkeliami į kitas medijas – knygas, kompiuterinius ar stalo žaidimus, kurie leidžia žiūrovui pačiam pabūti TV vedėjo kailyje ir suorganizuoti tokią pramogą draugų vakarėlio metu. Pavyzdžiai – „Kas nori tapti milijonieriumi?“, „Silpniausia grandis“ ir kt. Nepaisant medijų skirtumų, vis dėlto knygos ir TV laidos ryšys yra glaudžiausias, tai nusprendėme išnaudoti ir mes“, – pasakoja A. Tapinas.

Paklaustas, kaip gimsta klausimai šiam žaidimui, kitas „Auksinio proto“ kūrėjas, A. Valinskas, pasakoja, kad jų kūrimas panašus į darbą Seime.

„Bent jau aš klausimus galvoju beveik visur ir visada. Kažką pamatęs, perskaitęs ar sužinojęs, tiesiog pabandau tą informaciją paversti klausimu. Jei pavyksta, po to jau tikrinu keliuose šaltiniuose faktus ir įtraukiu į klausimų sąrašą. Atėjus dienai X, sunešame juos redaktorių ir savo pačių teismui. Ir čia jau kiekvienas autorius privalo „apginti“ savus klausimus nuo kritikos ar pastabų. Neapgynus klausimo, jis tiesiog išbraukiamas iš darbotvarkės arba grąžinamas iniciatoriui tobulinti. Čia kaip Seime, tik žymiai malonesnis ir įdomesnis darbas. Ir kolegos kur kas nuoširdesni“, – šypsosi A. Valinskas.

A. Tapinas tikina, kad nors šis projektas ir yra tarsi iššūkis apsiskaičiusiems, į žaidimą įsitraukti bei juo mėgautis gali ne vien užkietėję eruditai. Tai – tarsi keturi žaidimai viename, o klausimai svyruoja nuo labai paprastų iki klastingų ir sudėtingų. Taip pat žaidimo vedėjas primena, kad „Auksiniame prote“ – ir TV žaidime, ir knygoje – reikia ne tik žinių, bet ir dar šiek tiek apsukrumo bei sėkmės.  

„Sėkmės prireiks ir „Auksinio proto“ knygos skaitytojams. Kiekvienoje knygoje esantis QR kodas – tai skaitytojų bilietas į TV žaidimą. Nuskenavus kodą patenki į interneto puslapį, pasiekiamą tik knygos pirkėjams. Ten jau paruoštas atrankinis klausimas, o teisingai į jį atsakę galės patekti į „Auksinio proto“ filmavimą ir kovoti dėl pagrindinio sezono prizo – kelionės aplink pasaulį. Šioje atrankoje dalyvaus tik įsigiję knygą, tad šansai labai dideli. Be to, kas mėnesį bus pateikiamas naujas klausimas, tad dalyvauti įsigijus knygą galima ne vieną kartą“, – plačiau apie knygoje esantį QR kodą pasakoja A. Tapinas.

Pristatant šią knygą, televizijos žaidimo „Auksinis protas“ gerbėjai gyvai sudalyvauti vienu metu trijuose šalies „Pegaso“ knygynuose rengiamuose žaidimuose. 

Improvizuotas „Auksinio proto“ žaidimas ir knygos pristatymas vyks spalio 29 d., trečiadienį, 18 val., Vilniaus, Kauno ir Šiaulių prekybos centruose „Akropolis“. Tuo pat metu pasirinkę žaidėjus iš salės Vilniuje žaidimą ves A. Tapinas, Kaune – A. Valinskas, o Šiauliuose – A. Puklevičius. 

Šį rudenį knygynuose „Pegasas“ vyksta akcija „Šiuolaikinių lietuvių autorių knygos. Atrask ir didžiuokis“, kurios metu be organizuojamų susitikimų su rašytojais ir naujų knygų pristatymų, vyks diskusijos bei renginiai vaikams. Visų renginių programą galima rasti www.pegasas.lt.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tavo LRT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...