captcha

Jūsų klausimas priimtas

Visuomenės apklausa: LRT teigiamai vertina 76 procentai gyventojų

Lietuvos gyventojų vertinimu, LRT žiniasklaidos grupė yra patikimiausia, objektyviausia ir operatyviausia šalyje. Tokius duomenis atskleidė gruodžio pradžioje „Baltijos tyrimų“ atlikta visuomenės nuomonės apklausa. 
LRT nuotr.
LRT nuotr.

Tyrime 76 procentai apklaustų gyventojų pabrėžė teigiamai vertinantys LRT, kaip žiniasklaidos priemonės, veiklą. LRT geriausiai vertinama pagal 5 kriterijus iš 6: tai kultūros puoselėjimas, žiūrovų ugdymas, operatyvumas, patikimumas ir objektyvumas.  

Tyrimą lapkričio 20–gruodžio 4 dienomis vykdė bendra Lietuvos ir Didžiosios Britanijos rinkos ir visuomenės nomonės tyrimų kompanija Baltijos tyrimai”. Respondentai buvo apklausiami dėl  7 Lietuvos žiniasklaidos grupių. Buvo prašoma pasakyti, kurios savybės labiausiai joms tinka. Geriausiai tarp visų 7 žiniasklaidos grupių LRT grupė vertinama pagal 5 savybes iš 6 – tai kultūros puoselėjimas (67 proc. suaugusių  Lietuvos gyventojų mano, kad tokia savybė tinka LRT grupei), žiūrovų ugdymas (57 proc.), operatyvumas (49 proc.), patikimumas (48 proc.) ir objektyvumas (44 proc.). Pagal modernumo vertinimą LRT grupė užėmė antrą vietą.

„Sociologiniu požiūriu, tai, kad LRT teigiamai vertina net 76 procentai gyventojų, yra labai palankus rezultatas. Geriau už LRT iš institucijų vertinami tik ugniagesiai, kuriais pasitiki 87 procentai gyventojų. Kariuomenę ir policiją teigiamai vertina 72 procentai. Seimą – apie 30 procentų“, sako „Baltijos tyrimų“ vadovė Rasa Ališauskienė.

Vertintų žiniasklaidos grupių sąrašas: 1) LRT grupė (LRT TELEVIZIJA, LRT KULTŪRA, LRT RADIJAS, LRT KLASIKA, LRT OPUS, LRT.lt); 2) LNK grupė (LNK, BTV, TV1, Info TV, „Liuks!“, alfa.lt); 3) TV3 grupė (TV3, TV6, TV8, zinios.lt, radijo stotis „Power Hit Radio“); 4) Lietuvos ryto grupė (Lietuvos ryto TV, lrytas.lt, dienraštis „Lietuvos rytas“); 5) 15min grupė (15min.lt, zmones.lt, žurnalai „Žmonės“, „Laima“, „Edita“, „Ji“); 6) Delfi grupė (delfi.lt, DELFI TV, klubas.lt, krepsinis.lt, moteris.lt, panele.lt ir kiti); 7) M1 grupė (radijo stotys M-1, M-1 plius, „Lietus“, „Laluna“, „Raduga“).

Kaip parodė pastaroji apklausa, du trečdaliai (76 proc.) suaugusių  Lietuvos gyventojų (18 metų ir vyresnių) apskritai teigiamai vertina Lietuvos radijo ir televizijos (LRT), kaip žiniasklaidos priemonės, veiklą (27 proc. teigiamai ir 49 proc. greičiau teigiamai), o kas dešimtas (11 proc.) apklaustas gyventojas LRT veiklą įvertino neigiamai (3 proc. neigiamai ir 8 proc. greičiau neigiamai). 13 proc. respondentų neturėjo nuomonės šiuo klausimu.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tavo LRT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close