captcha

Jūsų klausimas priimtas

R. Paleckis: dabar didžiausias iššūkis – pritraukti jaunimą

2016 m. pabaigoje visuomenės nuomonės tyrimų bendrovės „Baltijos tyrimai“ vykdyta apklausa rodo, kad, lyginant su prieš metus vykusiu tyrimu, gyventojų nuomonė apie LRT pagerėjo. LRT generalinio direktoriaus pavaduotojo Rimvydo Paleckio teigimu, tai – neabejotinai geros žinios LRT, tačiau sričių, kur dar reikia tobulėti, yra.
V. Radžiūno (LRT) nuotr.
V. Radžiūno (LRT) nuotr.

„Manau, tai yra pats objektyviausias mūsų, žiniasklaidos atstovų, veiksmų vertinimas. LRT – didelė žiniasklaidos grupė, o tokie tyrimai leidžia pasitikrinti, kaip mes, visos LRT dalys – televizija, radijas ir LRT.lt portalas – dirbame. Tarp visų žiniasklaidos grupių – ir interneto portalų, ir kitų televizijų, radijo stočių, laikraščių grupių – LRT grupė yra pirma penkiose iš šešių kategorijų“, – LRT RADIJO studijoje neseniai atliktos apklausos rezultatus aptarinėjo R. Paleckis.

Kol kas apklausų duomenys rodo, kad LRT nuo kitų žiniasklaidos grupių atsilieka modernumu ir, generalinio direktoriaus pavaduotojo teigimu, tai rodo, jog LRT dar yra kur stengtis formuojant savo įvaizdį.

Anot jo, tyrimą kas pusmetį atlieka tyrimų agentūra, tačiau LRT stengsis ir kitais būdais apklausdami žmones išsiaiškinti, kaip jie supranta modernumą, kad būtų aiškiau, kuriose srityse LRT galbūt „šlubuoja“.

„Šiuo metu vieninteliai teikiame HD transliacijas, ir tai tikrai šiuo metu yra modernu, taip pat turime ir programėlių, aišku, galbūt jų galėtų būti dar daugiau ar jos galėtų veikti sparčiau, tačiau kalbant bendrai, daug kur pirmaujame. Nuolat stebime kitų Vakarų Europos visuomeninių transliuotojų veiklą, žiūrime, ką jie daro šioje srityje. Ir tikrai HD srityje esame vieni pirmųjų“, – tikino R. Paleckis.

LRT vadovo pavaduotojas pastebi, kad klausytojai ir žiūrovai rėmėjų pristatymą vis dar suvokia kaip reklamą, nors reklamos LRT netransliuoja jau kurį laiką.

„Reklama turi labai konkretų apibrėžimą įstatyme, bet suprantu žiūrovus ir klausytojus, kurie neįsigilinę sako, kad LRT reklama vis dar yra. Iš tiesų LRT reklamos netransliuoja jau dvejus metus", – teigia R. Paleckis.

Anot jo, tai, ką paprastai žmonės vadina reklama, yra anonsiniai pranešimai apie būsimas ir rodomas laidas. Kadangi prie dalies kultūros ir sporto renginių organizavimo ir transliavimo prisideda rėmėjai, o rėmimo įstatymas galioja visiems rinkos dalyviams, taip pat ir LRT, kartais atrodo, kad šalia anonsų apie, pvz., „Auksinį balsą“, prikabintas trumpas rėmėjo paminėjimas yra reklama, nors iš tiesų taip nėra.

LRT generalinio direktoriaus pavaduotojas neabejoja, kad filmų rodymas jų nenutraukiant anonsais taip pat yra didžiulis LRT privalumas. „Iš pradžių, kai ėmėme transliuoti filmus be intarpų, net keista buvo: atrodė, kad sėdi ir žiūri kaip kino teatre. Tačiau dabar tai tampa norma, privalumu, ir jau nuo pat pradžių buvo aišku, kad tuo mes išsiskirsime. Beveik visos laidos, trunkančios ne ilgiau nei valandą, taip pat rodomos nenutraukiant jokiais pranešimais“, – pažymi R. Paleckis.

Tyrimo duomenimis, prasčiau LRT vertina jaunimas iki trisdešimties metų. Anot R. Paleckio, su šia tendencija susiduria ir kiti Europos visuomeniniai transliuotojai.

„Pritraukti jaunimą – rimtas iššūkis, dėl to neseniai pradėjo veikti mūsų internetinis portalas vaikams. Vaikų ir jaunimo temoms internete dėmesio skirsime vis daugiau. Puikiai suprantu, kad į televizijos, radijo programą nebūtų prasminga dėti labai daug turinio jaunimui ir vaikams, nes jis jo tiesiog nepasiektų. Tačiau vis tiek tai darome ir darysime, nes tai – mūsų misija. Portale jau dabar kuriamas specialus turinys vaikams ir jaunimui, ir jo tik daugės“, – žada LRT vadovo pavaduotojas.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tavo LRT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...