captcha

Jūsų klausimas priimtas

Tyrimas: LRT – labiausiai ugdanti žiniasklaidos priemonė Lietuvoje

Lietuvos nacionaliniam transliuotojui būdinga stipri orientacija į misijos įgyvendinimą. Remiantis žiūrovų ir klausytojų apklausų rezultatais, LRT yra vertinama kaip labiausiai ugdanti ir kultūros sklaidą užtikrinanti iš visų žiniasklaidos priemonių Lietuvoje. Tai konstatuota LRT auditą atlikusios įmonės „Ernst and Young Baltic“ ataskaitoje.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Ataskaita pristatyta antradienį vykusiame LRT tarybos posėdyje. Dokumente, be kita ko, pažymima, kad LRT kuriamiems produktams keliami aukšti kokybiniai ir operatyvumo reikalavimai, o su turiniu susiję sprendimai priimami remiantis objektyvia operatyvine informacija (t.y. žiūrimumo/klausomumo statistika). Organizacijoje, pasak išorės audito atskaitos, reguliariai atliekama išsami analizė, pateikiamas didelis rekomendacijų skaičius, sekamas ir kontroliuojamas jų įgyvendinimas.
 
Posėdyje taip pat pristatyti naujausi LRT kanalų žiūrimumo duomenys. Naująjį sezoną, pasak LRT rinkodaros tyrimų analitiko Aldaro Stonio, jau kurį laiką stebimas LRT TELEVIZIJOS ir LRT KULTŪROS žiūrimumo nedidelis padidėjimas. Žiūrimiausios šio sezono LRT TELEVIZIJOS laidos – „Auksinis protas“, „Panorama“, „Dainų daina“, „Vario audra“.
 
Tyrimai rodo, kad per mėnesį televizijos kanalą LRT KULTŪRA įsijungia beveik pusė (48 proc.) Lietuvos gyventojų. Žiūrimiausia šio kanalo laida – Igno Krupavičiaus vedama „Aš – laidos vedėjas“. Porlale LRT.LT žiūrimiausios – gyvenimo būdo laidos: „Emigrantai“, „Stilius“, „Gyvenimas“.
 
LRT tarybos nariai ir LRT administracija diskutavo dėl galimybės ateityje remtis ekspertų konsultacijomis, kuriant religinį turinį ir žinias, susijusias su religija.
 
Kitas LRT tarybos posėdis numatytas gruodžio 15 d.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tavo LRT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...