captcha

Jūsų klausimas priimtas

Lenktynių aplink pasaulį trečiajame etape R. Milevičiaus komanda pakilo į trečiąją vietą

Prestižinėse jachtų lenktynėse aplink pasaulį „Volvo Ocean Race“ plaukiančiam vieninteliam lietuviui Rokui Milevičiui bei jo komandai „Brunel“ (Olandija) trečiasis regatos etapas itin permainingas ir įtemptas.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Prestižinėse jachtų lenktynėse aplink pasaulį „Volvo Ocean Race“ plaukiančiam vieninteliam lietuviui Rokui Milevičiui bei jo komandai „Brunel“ (Olandija) trečiasis regatos etapas itin permainingas ir įtemptas.

Ilgokai zonoje be vėjo atsidūrusi jachta kurį laiką plaukė penkta, nors dar šio lenktynių etapo pradžioje buvo išsiveržusi į patį priekį.

Trečiadienį išplaukus iš Malakos sąsiaurio situacija pasitaisė ir dabar keturios jachtos plaukia kone bortas prie borto. Tiesa, flotilė dar labai toli nuo absoliutaus šio etapo lyderio – kinų „Dongfeng“ komandos, kuri jau antra savaitė lekia priekyje, nuo visų varžovų atsiplėšusi bent per 40 jūrmylių.

„Prieš tai, kad ir ką bedarytume, išeidavo priešingai nei norėta, bet dabar juos pasivijom, tik atsipalaiduoti negalime, nes sąlygos čia sudėtingos: 3 mazgų priešinė srovė, vėjas kinta tarp 5–12 mazgų, pilna inkaruotų laivų laivelių, o kur dar skersai kelio ištiesti iki 300 m ilgio tinklai. Į vienus jų jau įsipainiojo Ispanų komanda „Mapfre“, – situaciją komentavo R. Milevičius.

Malakos sąsiauris – tai ilgas vandens transportu apkrautas ruožas, esantis tarp Malaizijos pusiasalio ir Sumatros salos (Indonezija). Čia ilgą laiką visiškai nebuvo jokio vėjo, todėl „Brunel“ jachta judėjo vėžlio lėtumu, kartkartėmis visiškai sustodavo, o vienu metu srovė buvo pradėjusi nešti atgal, tad komandai teko išmesti inkarą.

„Mes nuolatos bandėme įgauti pagreitį, bet proveržio nebuvo. Atrodė, kad sėkmė nuo mūsų nusigręžė. Kaskart, kai siekdami aplenkti konkurentus pradėdavom kokį taktinį manevrą, vis nutikdavo kas nors netikėto. Pirmadienį vėl papuolėme po debesimi, kuris mus visiškai sustabdė 30 minučių. Nors ir buvome pats kairiausias laivas bei patys pirmieji, gavę pasisukimą venduoti (keisti laivo kursą vėjo atžvilgiu), to neužteko“, – rašė R. Milevičius.

Kai plauki šiukšlinu, intensyvaus transporto, karštu ir ruožu, kuriame nėra vėjo, o dar – kone paskutinis, svarbiausias tampa psichologinis pasirengimas.

„Tokiais momentais psichologiškai sustiprėja tik ta komanda, kuri išmoksta įveikti nuopuolius ir apie juos kalbėtis. Manau, mūsų oficiali komandos trenerė galėtų „savo“ vaikinais didžiuotis. Jei tik ji būtų laive ir matytų, kaip komanda paskutinę savaitę reagavo į kardinaliai besikeičiančias situacijas, esu tikras, ji plačiai šypsotųsi“, – sakė „Brunel“ kapitonas Bowe Bekkingas.

Liko 1000 jūrmylių išsiaiškinti, ar pavyks „Brunel“ komandai užlipti ant nugalėtojų pakylos laiptelių. Įtampa išties didelė, nes keturios komandos plaukia kone bortas prie borto.

Galutinį etapo tikslą – Sanjos uostą Kinijoje – planuojama pasiekti per keturias dienas, apie sausio 26-ąją.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...