captcha

Jūsų klausimas priimtas

Pirmą Dakaro etapą B. Vanagas baigė 36-as, A. Juknevičius – 85-as

Juoduoju vanagu pramintas naujasis Benedikto Vanago lenktyninis visureigis „Toyota Hilux“ atlaikė Dakaro krikštą. Pirmajame greičio ruože 339 numeriu ir Lietuvos Respublikos herbu Vyčiu paženklintas lietuvių bolidas finišą kirto 36-as.
E. Kniežausko nuotr.
E. Kniežausko nuotr.

Juoduoju vanagu pramintas naujasis Benedikto Vanago lenktyninis visureigis „Toyota Hilux“ atlaikė Dakaro krikštą. Pirmajame greičio ruože 339 numeriu ir Lietuvos Respublikos herbu Vyčiu paženklintas lietuvių bolidas finišą kirto 36-as.

„Rytoj turėsime geresnę starto poziciją. Dakaras tik prasideda. Manau, kad buvo geras prologas, puiki galimybė susipažinti su automobiliu. Valdosi jis tikrai puikiai. Dabar mūsų laukia ilgas pasivažinėjimas iki bivako. Pasiruošim rytojui, nes laukia ilga diena, vienas ilgiausių greičio ruožų. Taigi manau, kad rytoj prasideda tikrasis Dakaras“, – iškart po finišo santūriai apie pirmuosius rezultatus kalbėjo Benediktas Vanagas.

Pirmasis iš būsimų 13 šiųmečio Dakaro ralio etapų driekėsi Argentinos provincijos žvyrkeliais nuo sostinės Buenos Airių iki bivako Vilja Karlos Paso mieste. Nors tai buvo vadinamasis „apšilimas“, lenktynininkams jis nė iš tolo nepriminė lengvo pasivažinėjimo. Siaurose kelio atkarpose vienas po kito sekė staigūs, neretai ir „akli“ posūkiai.

„Greičio ruožas buvo be galo greitas. Mes negalėjome išnaudoti viso automobilio ir mūsų pačių turimo potencialo, nes pavijome daug lėtesnių varžovų, važiavusių prieky mūsų. Trasoje buvo labai sausa, daug dulkių. Labai liūdna, kad vietomis, kur galėjome važiuoti 200 km/val. greičiu, teko riedėti 70 km/val., nes priekyje per dulkių debesis nieko nematėme“, – savo pirmaisiais įspūdžiais trečiajame per karjerą Dakaro maratone tiesiai iš trasos pasakoja B. Vanagas.

Dalyviams iš viso teko įveikti vieną didžiausių dienos atstumų – 833 kilometrus. Iš jų tik 170 km sudarė greičio ruožas. Tai buvo trumpiausia lenktynių rungtis per visą 2015-ųjų ištvermės maratoną. Iki greičio ruožo pradžios sportininkai Argentinos keliais važiavo 144 km, o dar 519 km jiems teks nukakti finišavus iki savo pirmojo bivako.

16:44 val. Lietuvos laiku startavęs B. Vanago ir Andrejaus Rudnickio ekipažas pirmąjį greičio ruožą įveikė per 1 valandą 26 minutes ir 37 sekundes. Automobilių starto rikiuotėje buvęs 41 vietoje, „General Financing–Autopaslauga by Pitlane“ komandos tandemas greičio ruožo finišą pasiekė penkiomis pozicijomis aukščiau – trisdešimt šešti.

Jau per pirmuosius 15 kilometrų B. Vanagas aplenkė keturis varžovus, o artėdamas greičio ruožo pusiaukelės link įsitvirtino 36 vietoje, kurią išsaugojo iki pat finišo.

„Penkios pozicijos į priekį yra geriau negu penkios pozicijos atgal. Aš manau, kad mes galėjome pakilti ir dvidešimt pozicijų, jeigu keyje nebūtų tiek dulkių. Mūsų tikslas – daryti geriausia, ką galime ir Dakaras dar tik prasideda.“

Tuo metu „Žalvario“ komandos „Mebar“ visureigis, kuriuo važiuoja su Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba finišo liniją kirto 85-as.

17.03 val. Lietuvos laiku ir iš 78-os vietos startavę lietuviai nuotolį nuvažiavo per 1 valandą 43 minutes 59 sekundes.

Lyderio poziciją šiuo metu užima 2011 m. Dakaro nugalėtojo iš Kataro Nasser Al-Attyah. Jo laikas – 1 valanda, 12 minučių ir 50 sekundžių.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...