captcha

Jūsų klausimas priimtas

„300 ežerų“ ralio kvalifikacijos ruože paaiškėjo starto tvarka

Pirmą kartą Lietuvos ralio istorijoje „300 Lakes Rally“ 20 greičiausių dalyvių varžybų starto tvarką aiškinosi kvalifikaciniame greičio ruože. 10 geriausius laikus parodančių sportininkų turėjo galimybę pasirinkti starto tvarką penktadienį prasidedančiame viename gražiausių Baltijos šalių ralių. Visgi lenktynininkai išradingumo neparodė ir į startą stos ta pačia tvarka, kuria įveikė kvalifikacinį greičio ruožą.
E. Kniežausko (delfi.lt) nuotr.
E. Kniežausko (delfi.lt) nuotr.

Pirmą kartą Lietuvos ralio istorijoje „300 Lakes Rally“ 20 greičiausių dalyvių varžybų starto tvarką aiškinosi kvalifikaciniame greičio ruože. 10 geriausius laikus parodančių sportininkų turėjo galimybę pasirinkti starto tvarką penktadienį prasidedančiame viename gražiausių Baltijos šalių ralių. Visgi lenktynininkai išradingumo neparodė ir į startą stos ta pačia tvarka, kuria įveikė kvalifikacinį greičio ruožą.

Prieš kvalifikaciją kilo klausimų, kodėl greičiausias lenktynininkas galėtų norėti startuoti paskui kitus. Vytautas Švedas tai paaiškino paprastai.

„Gali rinktis valyti kelią arba važiuoti svetimose dulkėse. Tikimės, kad šiąnakt gerai palis ir dulkių neliks“, – kalbėjo iš antros pozicijos startuosiantis sportininkas.

Greičiausias kvalifikacijoje buvo latvis Janis Vorobjovas. Jam ir atiteko teisė rinktis savo starto numerį. Daug originalumo neparodęs latvis nutarė startuoti pirmas, motyvuodamas, kad kelią pakankamai turėtų nuvalyti prieš pagrindinius dalyvius startuosiantys „Lada VTFS“ įskaitos automobiliai.
Latvis taip pat juokavo, kad pirmas pradėjęs pirmas ir grįš į viešbutį. V. Švedas atkirto, kad toks ir jo tikslas, bet tam reikės aplenkti latvį bent minute, nes jo viešbutis yra toliau.

Ne visi kvalifikaciją baigė pakilios nuotaikos. „WELLMAN Rally Team“ atstovaujantis Martyno Samuičio ir Ramūno Šaučikovo ekipažas kvalifikacijoje parodė trečią geriausią laiką, bet startuos tik iš dvyliktos pozicijos. Sportininkai minute pavėlavo į laiko kontrolės punktą ir užsidirbo 10 sekundžių baudą.

Tai ne vienintelis „siurprizas“ ištikęs šį ekipažą. Kvalifikacijos išvakarėse treniruotės metu „užkalė“ lenktynininkų „Mitsubishi EVO X“ variklis. Priežastis nustebino ir komandos mechanikus.

Atsilupo dažai, kuriais iš vidaus buvo padengtas karteris. Dažų lupenos užkimšo kuro padavimo sistemą ir neatlaikė tepalo negavusios cilindrų įmovės. Mechanikai tik kraipė galvas – panašaus atvejo jie nebuvo matę ir kėlė versiją, kad tai galėjo atsitikti dėl nuo karščių perkaitusio tepalo.

Bėdų su varikliu turi ir kitas lenktynių favoritas V. Švedas. Bene daugiausiai pastaruoju metu lenktyniaujantis lietuvis demonstruoja puikią sportinę formą, tačiau visos jos kvalifikacijos metu sportininkas parodyti negalėjo. Turbinoje trūko slėgio.

„Aš jaučiuosi puikiai, bet mano automobilis ne. Yra šiokių tokių problemų su varikliu, ir automobilis nevažiuoja taip, kaip aš norėčiau, bet naktis ilga – sutvarkysime“, – pasakojo lenktynininkas.

Į kuriozišką situaciją pakliuvo ir po metų pertraukos į ralio trasą grįžęs Benediktas Vanagas. Jei kada jūsų automobilio variklis užges užsidegus žaliam šviesoforo signalui – nesigraužkite. Užgęsta net B. Vanagas. Tai ir lėmė, kad su įspūdinga „Subaru Impreza WRC“ lenktynininkas startuos tik iš 9 pozicijos.

Lenktynininkas juokėsi ir pasakojo, kad starte užgeso dėl teisėjų kaltės. Užlaikius automobilį, kuro padavimo sistema padavė per daug kuro, kuris nespėjo sudegti ir variklis tiesiog nuslopo.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...