captcha

Jūsų klausimas priimtas

Buvęs 1000 km lenktynių nugalėtojas grįžta į Palangą

Po kelerių metų pertraukos 1000 km lenktynių trasoje Palangoje matysime Aivarą Pyragių. Paskutinį kartą varžybose jis sportinio automobilio vairą rankose laikė prieš šešerius metus.
T. Umaro (BFL) nuotr.
T. Umaro (BFL) nuotr.

Po kelerių metų pertraukos 1000 km lenktynių trasoje Palangoje matysime Aivarą Pyragių. Paskutinį kartą varžybose jis sportinio automobilio vairą rankose laikė prieš šešerius metus.

Šiais metais „Daumantų-Hoptrans-Toverasport“ komandos vadovas Tomas Žalpys įkalbino A. Pyragių grįžti į lenktynes. Jis prisijungė prie pernai šioje komandoje dalyvavusių Egidijaus Buloto ir Gedimino Udro ir sieks pagerinti praėjusių metų rezultatą.

„Džiaugiuosi, kad pavyko prikalbinti Aivarą grįžti į lenktynes. Jis puikus lenktynininkas, kurio patirtis mūsų komandai labai pravers ne tik varžybose. Aivaras padėjo sureguliuoti automobilį ir daug prisidėjo prie mūsų automobilio tobulinimo testų metu,“ – pasakoja komandos vadovas T. Žalpys.

A. Pyragiui jau teko paragauti 1000 km lenktynių nugalėtojo šampano – tai jis padarė lygiai prieš dešimt metų vairuodamas „Audi RS4“ automobilį. Šiemet jam teko testų metu pratintis prie nepažįstamo automobilio. Jau po pirmų važiavimų A. Pyragius Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje rodė puikius laikus ir padėjo komandai patardamas, kaip jo manymu reikėtų reguliuoti automobilį.

Komanda lenktyniaus tuo pačiu automobiliu, kuriuo pernai iškovojo šeštą vietą bendroje įskaitoje ir antrą vietą savo klasėje. Šiais metais komandos tikslas – pagerinti pernykštį pasiekimą. Tiesa, žvelgiant į dalyvių sąrašą, galima teigti, kad tai padaryti nebus lengva.

„Pernai taip pat nesitikėjom, kad pateksim tarp šešių geriausių komandų. Kai žiūrėjom į dalyvių sąrašą, galvojom, kad patekti į dešimtuką būtų puiku. Šiemet konkurencija dar didesnė, tačiau sieksim maksimalaus rezultato,“ – sako T. Žalpys.

Šiais metais automobilis šiek tiek patobulėjo – padidėjo jo galia. Tačiau svarbiausia, kad technika buvo tobulinama siekiant patikimumo.

„Pernai neturėjom jokių didesnių techninių bėdų. Šiais metais automobilis taip pat neturėtų sugesti, tačiau kai tokia ilga lenktynių distancija, visko numatyti tiesiog neįmanoma,“ – sako Egidijus Bulotas, savo rankomis sukūręs šį „Porsche 968EBR“ automobilį.

Šiais metais automobilis išvysto apie 450 AG. Jame sumontuotas 3,0 l „Porsche“ variklis su turbina. Po praėjusių metų lenktynių jame pakeista daug komponentų, todėl komanda neabejoja automobilio patikimumu.

„Šis variklis leidžia išgauti gerokai didesnę galią, tačiau nuo to kenčia automobilio patikimumas, todėl nesistengėme iš variklio išspausti maksimumo,“ – sako E. Bulotas.

Automobilis jau antradienį iškeliauja į Palangą, kur trečiadienį komandos laukia techninė komisija, o nuo ketvirtadienio prasidės pirmosios treniruotės.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...