captcha

Jūsų klausimas priimtas

V. Švedas po dar kartą sulūžusios važiuoklės tęsia lenktynes Lenkijoje

Vytautas Švedas pasaulio autoralio čempionato septintajame etape Lenkijoje viename greičio ruožų šeštadienį patyrė tokį patį gedimą, kaip ir dieną prieš. Automobiliui sulūžo galinė pakaba ir lietuvis negalėjo tęsti lenktynių.
T. Lukšio (BFL) nuotr.
T. Lukšio (BFL) nuotr.

Vytautas Švedas pasaulio autoralio čempionato septintajame etape Lenkijoje viename greičio ruožų šeštadienį patyrė tokį patį gedimą, kaip ir dieną prieš. Automobiliui sulūžo galinė pakaba ir lietuvis negalėjo tęsti lenktynių.

Tame pačiame greičio ruože lenktynių nebaigė daug ekipažų, tarp kurių buvo ir publikos numylėtinis Robertas Kubica.

Penktadienį dėl itin prastų kelių Margionių greičio ruože Lietuvoje galinė V. Švedo „Mitsubishi“ automobilio pakaba buvo visiški sudaužyta. Sulipdę automobilį diržų pagalba mechanikai padarė stebuklą ir Vytautas galėjo tęsti lenktynes.

„Juta Racing“ komandos mechanikai sugebėjo pakeisti didelę dalį sugedusių mazgų. Šeštadienio rytą pirmajame vos 15 minučių servise teko skubiai keisti centrinio diferencialo siurblį. Deja, pavėlavę dvi minutes ir gavę 20 sek. baudos, sportininkai suprato, kad diferencialas neveikia.

„Važiuoti tokiu automobiliu yra tas pats kas arti žemę neišjodinėtu mustangu – beveik neįmanoma. Kiekviename, net ir menkiausiame posūkyje teko kovoti su automobiliu, todėl apie rezultatą net negalvojome,“ – pasakojo V. Švedas.

Vidurdienio serviso zonoje, kai sportininkai bei komandos turi pusvalandį susitvarkyti savo automobilį, „Juta Racing“ komandos mechanikams pavyko galutinai pašalinti gedimą.

V. Švedas pagaliau antrą lenktynių dienos dalį pradėjo važiuoti tokiu tempu, kokiu gali. Natūralu, kad pradėjo gerėti ir rezultatai. Lietuvis lengvai galėjo pretenduoti į geriausių lenktynininkų dvidešimtuką. Deja, gedimas, patirtas penktadienį, pasikartojo kitą dieną jau Lenkijoje: tik šįkart lūžo galinis dešinysis ratas.

„Jeigu penktadienį lūžęs ratas įsirėmė į ratų arką ir mes bent sąlyginai galėjome judėti, tai šiandien viskas vyko atvirkščiai – ratas lūžo ir tiesiog nukrito ant žemės. Tokiu automobiliu judėti neįmanoma,“ – sakė V. Švedas. „Kol automobilis turi bent teorinius šansus judėti, aš važiuoju iki finišo. Gaila tačiau šis atvejis tikrai ne toks,“ – rodydamas pirštu į visiškai suniokotą automobilio pakabą konstatavo „Juta Racing“ lenktynininkas.

Ilgiausias šiose lenktynėse greičio ruožas tapo lemiamu ne tik V. Švedui – antrą kartą jį važiuojant šalikelėje atsidūrė daugelis lenktynininkų. Deja, lietuvis taip pat.

„Nebuvo jokio didelio smūgio, net neįsivaizduoju kur tai galėjo nutikti,“ – pasakojo V. Švedas.

Atvykę mechanikai konstatavo visiškai tokį patį nepatvaraus kronšteino gedimo atvejį.

„Galbūt pasirodys paradoksalu, tačiau būtent R4 grupės, kuri yra gerokai galingesnė ir greitesnė, pakaba negali atlaikyti greičio ruožų, kurių danga yra prasta,“ – pasakojo „Juta Racing“ komandos vyriausiasis mechanikas Darius Biesevičius.

Komanda turi visas atsargines dalis ir turėjo visą naktį automobiliui sutvarkyti.

Panašu, kad kol yra bent menkiausias šansas, V. Švedas jį tikrai išnaudos ir važiuos link finišo. Po bemiegės nakties lenktynininkai ryte startavo. Sekmadienį jų laukia tik keturi paskutiniai greičio ruožai.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...