captcha

Jūsų klausimas priimtas

V. Švedas neteko dalies kozirių pasaulio autoralio čempionato etape

Ketvirtadienio popietę Lenkijoje startuoja penktadienį į Lietuvą užsuksiantis septintasis pasaulio autoralio čempionato etapas „LOTOS 71st Rally Poland“.
V. Švedas ralyje 2011 m., T. Lukšio (BFL) nuotr.
V. Švedas ralyje 2011 m., T. Lukšio (BFL) nuotr.

Ketvirtadienio popietę Lenkijoje startuoja penktadienį į Lietuvą užsuksiantis septintasis pasaulio autoralio čempionato etapas „LOTOS 71st Rally Poland“.

Trečiadienį organizatorių paskelbta žinia, jog ilgiausias Lietuvoje – Kapčiamiesčio – greičio ruožas sutrumpinamas daugiau nei dvigubai, daugkartinio Lietuvos ralio čempiono Vytauto Švedo nenudžiugino.

„Gaila. Kapčiamiesčio greičio ruožo pradžia buvo labai techniška ir man labai patiko. Reikia nemažai drąsos, kad galėtum ją pravažiuoti greitai. Galėjau šiek tiek išlošti. Ką darysi, prieš gamtą nepakovosi, – sužinojęs apie šį sprendimą sakė „Juta Racing“ komandos lenktynininkas V. Švedas.

Kapčiamiesčio greičio ruožo pradžia buvo anuliuota po to, kai antradienį prapliupęs lietus tiesiog išplovė dalį kelio. Organizatoriai nutarė sutrumpinti šį greičio ruožą nuo 26,61 km iki 12,92 km. Dabar greičio ruožas prasidės nuo Viktarinos kaimo, tad tie, kurie planavo stebėti jo pradžią, turės pakeisti savo maršrutą.

Tuo tarpu vakar „Juta Racing“ ekipažui pavyko praeiti techninę komisiją ir automobilis pilnai paruoštas keturių dienų lenktynėms.

„Per keturias dienas teks įveikti tiek, kiek paprastai lenktyniaujam pusę metų Lietuvos ralio čempionate. Laukia nemažai iššūkių. Ko gero didžiausias jų teks mechanikams, – pasakojo V. Švedas.

Techninė komisija pasaulio ralio čempionate automobilį tikrina gerokai priekabiau nei tai daro lietuviško čempionato teisėjai.

„Paprastai Lietuvoje apžiūrėti automobilį pakanka keliolikos minučių. Mikolaikose techniniai komisarai mūsų automobilį inspektavo dvi valandas. Neliko nė vieno, net mažiausio komponento, kuris nebūtų patikrintas,“ – pasakojo „Juta Racing“ komandos vyriausiasis mechanikas Darius Biesevičius.

Vienas labiausiai patyrusių mechanikų Lietuvoje techninę komisiją pasaulio ralio čempionate prilygino Dakaro ralio komisarams. „Dakare praėjęs komisiją gali sakyti, kad pravažiavai trečdalį ralio. Ten ji trunka visą dieną. Lenkijoje ne ką prastesnė apžiūra – patikrino kiekvieną automobilio milimetrą,“ – sakė D. Biesevičius.

„Juta Racing“ komandos mechanikų laukia daugiau iššūkių. Lietuvos ralio čempionate neįprasta, tačiau pasaulio ralio čempionato lenktynėse galioja gerokai griežtesnės automobilių remonto ir priežiūros taisyklės.

Ilgiausias servisas pasaulio ralio čempionate tęsiasi vos 45 minutes. Tuo tarpu Lietuvoje, jeigu lenktynės tęsiasi daugiau nei vieną dieną, automobilį remontuoti galima nors ir visą naktį.

„Jeigu pirmą lenktynių dieną nepasisekė ir automobiliui reikia remonto, Lietuvos ralio čempionate galima automobilį kad ir perrinkti iš naujo – jūsų dispozicijoje visa naktis. Mūsų šalies ralio čempionate negalioja uždaro parko taisyklė. Automobilių nebūtina laikyti uždaroje saugomoje zonoje, juos galima remontuoti kiek tik širdis geidžia. Tuo tarpu pasaulio ralio čempionate galioja visai kitokie reikalavimai. Automobiliai naktį saugomi taip vadinamame uždarame parke, kur negalima prie jų net prisiartinti. O taisyti automobilius galima tik 45 minutes. Tai priverčia sportininkus tausoti techniką o mechanikus skaičiuoti kiekvieną sekundę,“ – teigė „Juta Racing“ komandos vyriausias mechanikas D. Biesevičius.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close