captcha

Jūsų klausimas priimtas

Parolimpinėms žaidynėms skirtas klipas sulaukė neįtikėtino populiarumo

Oficialus 2012 metų Londono parolimpinių žaidynių rėmėjas „Samsung“ išleido vaizdo klipą, skirtą parolimpinėms žaidynėms. Jo idėja – „Sporte nesvarbu, kas esi“. Per 7 dienas filmą peržiūrėjo daugiau kaip 2,6 mln. žmonių visame pasaulyje.
EPA-ELTA nuotr.
EPA-ELTA nuotr.

Oficialus 2012 metų Londono parolimpinių žaidynių rėmėjas „Samsung“ išleido vaizdo klipą, skirtą parolimpinėms žaidynėms. Jo idėja – „Sporte nesvarbu, kas esi“. Per 7 dienas filmą peržiūrėjo daugiau kaip 2,6 mln. žmonių visame pasaulyje.

Klipą režisavo „Oskaro“ nominantas Henry's-Alexas Rubinas. Jame matyti vaizdai iš stipriausių pasaulio parolimpiečių treniruočių.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...