captcha

Jūsų klausimas priimtas

Įveikę Dakaro išbandymus A. Juknevičius ir B. Vanagas grįžo į Lietuvą

Antanas Juknevičius, Benediktas Vanagas, Andrejus Rudnickis ir dar keliolika juos lydėjusių žmonių vėlų antradienio vakarą grįžo į Lietuvą po turbūt sunkiausių autosporto varžybų pasaulyje – Dakaro ralio.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Antanas Juknevičius, Benediktas Vanagas, Andrejus Rudnickis ir dar keliolika juos lydėjusių žmonių vėlų antradienio vakarą grįžo į Lietuvą po turbūt sunkiausių autosporto varžybų pasaulyje – Dakaro ralio.

A.Juknevičių su komanda iš Frankfurto gabenęs lėktuvas nusileido Vilniaus oro uoste 23 val. 19 min. B.Vanagas ir jį lydėję žmonės skrido iš Romos, tačiau jų lėktuvas Vilniuje nusileido tik pusvalandžiu vėliau.

Lenktynininkai nestokojo džiaugsmo – planai įvykdyti. A.Juknevičius įveikė Dakarą praktiškai standartinės komplektacijos „Toyota FJ Cruiser“ ir liko 56-as, o B.Vanagas bendroje įskaitoje užėmė 35 vietą – aukštesnę nei praėjusiais metais, kai liko 65-as.

„Įrodėme, kad standartiniu automobiliu galima įveikti Dakarą“ – džiaugmo neslėpė Vilniaus oro uosto laukimo salėje pakalbintas A.Juknevičius. Jis neslėpė norintis dar grįžti į šį maratoną, tačiau su didesniu biudžetu ir labiau tokioms lenktynėms skirtu automobiliu.

Į Dakarą sugrįš

„Kiek čia zuikių susirinko, net visa girelė linko“, – tik įėjęs į atvykimo salę juokavo A.Juknevičius.

„Man atrodo, kad dvidešimčia minučių aplenkėm Benediktą Vanagą. Mūsų lėktuve „neklynijo“ galinis tiltas ir nebyrėjo greičių dėžė“, – kalbėdamas apie ankstesnį savo lėktuvo nusileidimą, geros nuotaikos nestokojo lenktynininkas.

Gausiai susirinkusiems žurnalistams paklausus, kodėl grįžo be šturmano Vytauto Obolevičiaus, sportininkas sakė, kad šis išvyko į WRC ralį.

„Sekėsi mums tikrai gerai. Pagal tai, ką mes galėjom, padarėm maksimumą, – sakė A.Juknevičius. – Viskas remiasi ne tik į tavo galimybes, bet ir į techniką.“

A.Juknevičius neslėpė, kad norėdamas startuoti 2015-ųjų Dakare, turės rinktis – arba „Astana Racing“ komandos vadovo pozicija, arba važiavimas kaip dalyviui. „Dar kartą startuoti kaip šiemet man jie tikrai neleis“, – juokėsi į Lietuvą grįžęs sportininkas.

„Jie man siūlė ir Kazachstano pilietybę. Sako, važiuotum tada su mūsų automobiliu, o tada jau galima ir apie rezultatą pagalvoti. Bet aš patriotas. Kaip lietuvis, galiu būti Kazachstano komandos vadovas, tačiau lenktyniauti jų gretose kaip kazachas – ne. Nors tą komandą remia net šalies prezidentas“, – pasakojo penkiuose Dakaruose dalyvavęs lenktynininkas.

Jis neslėpė, kad Dakaras prarado savo pirminę dvasią. „Dabar daug lemia biudžetas. Prieš kelioliką metų su tokiu automobiliu kaip mūsų galėjai važiuoti penketuke, o dabar – geriausiu atveju finišuoti. Ar važiuosiu kitais metais? Jeigu pavyks surinkti gerą automobilį, tikrai taip. Norėčiau prototipo, o ne kokio gamyklinio automobilio. Žinau savo galimybes ir manau, kad su prototipu man sektųsi geriausiai“, – sakė A.Juknevičius.

B.Vanagas patenkintas savo rezultatu

Vos įžengusį pro Vilniaus oro uosto atvykimo salės duris, B.Vanagą pasitiko šūksniai ir plojimai – tokio sutikimo turbūt nesitikėjo nei jis, nei jo komandos draugai.

„Labai malonu jus čia matyti“, – prieš pradėdamas atsakinėti į žurnalistų klausimus šyptelėjo B.Vanagas.

Lenktynininkas neatsakė, kuris Dakaro finišas – šis ar 2013-ųjų – buvo geresnis. „Kiekvienas Dakaras yra skirtingas, kiekviename yra nelengva. Pernai buvome žiauriai pavargę, bet ir šiemet dirbome ne ką mažiau“, – sakė B.Vanagas.

Lenktynininkas pasakojo, kad jau kuria planus apie 2015-ųjų ralį, tačiau konkrečių detalių neatskleidė. Prieš pirmąjį startą 2013-aisiais B.Vanagas sakė, kad planuoja dalyvauti penkiuose Dakaro raliuose, o po šių metų apdovanojimų jis dar kartą apie tai užsiminė.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...