captcha

Jūsų klausimas priimtas

A. Juknevičiaus ir V. Obolevičiaus ekipažas sėkmingai perėjo Dakaro ralio techninę komisiją

Susitvarkęs po įvykdytos vagystės Argentinoje, Antano Juknevičiaus ir Vytauto Obolevičiaus ekipažas sėkmingai perėjo sekmadienį Pietų Amerikoje startuojančio Dakaro ralio techninę komisiją ir laukia starto.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Susitvarkęs po įvykdytos vagystės Argentinoje, Antano Juknevičiaus ir Vytauto Obolevičiaus ekipažas sėkmingai perėjo sekmadienį Pietų Amerikoje startuojančio Dakaro ralio techninę komisiją ir laukia starto.

„Kiekvieną kartą viską reikia pradėti iš naujo, – sako A. Juknevičius, – kiekvienas turi savo kelią į Dakarą!“

Aukščiausia kada nors lietuvių Dakaro ralyje užimta vieta, išmėginti sunkiausi pasaulio bekelės maratonai, darbas Kazachstano komandoje „Astana Racing“, – pragaro varžybose šiemet vėl dalyvaujantis A.Juknevičius nemėgsta viešumos, bet už jį kalba laimėjimai.

6-oji vieta „Abu Dhabi Desert Challenge“ 2011-aisiais, 10-oji vieta Dakaro serijos „Šilko kelyje“ 2009 metais, „Libyia Desert Challenge“ užimta pirmoji vietą 2008-aisiais ir 25-oji vieta pasaulyje sunkiausiame bekelės maratone Dakare 2009-aisiais – taip aukštai šiose lenktynėse dar nebuvo pakilęs nė vienas ekipažas. Tiesa, 2009 metų Dakare A.Juknevičius buvo Aurelijaus Petraičio šturmanas.

Purvo, dulkių ir visureigių maniakas A. Juknevičius net ir tarptautinėse bekelės lenktynėse skynė pergales ar kovojo dėl aukštų vietų, tačiau pastaraisiais metais jis dingo iš akiračio – varžybose nebedalyvavo. Jis visiškai pasitraukė į smėlio dykumas, kur pradėjo mokyti sportinio vairavimo ir navigacijos paslapčių kitus sportininkus.

Tarp jų – rusas Ilja Kuznecovas, vėliau – FIA Pasaulio taurės (FIA World Cup) 2-osios vietos laimėtojas T2 klasėje, taip pat – lenktynininkų dinastijos tradicijas tęsiantis čekas Alešas Lopraisas, šių metų Dakare sunkvežimių įskaitoje startuosiantis iš itin aukštos 5-osios pozicijos.

Po Antano Juknevičiaus treniruočių smėlio kopose, A. Lopraisas siūlė lietuviui dalyvauti Dakare ekipažo šturmanu, bet A. Juknevičius negalėjo, nes buvo susitaręs su „Astana Racing“ komanda, kurioje treniruotės ir darbas užėmė beveik visą laiką.

Tapęs „Astana Racing“ komandos vadovu bei treneriu, A. Juknevičius į Lietuvą grįždavo dar rečiau. Nuolatinės treniruotės, kurias Antanas rengė Kazachstano sportininkams smėlio dykumose, organizaciniai reikalai, dažnos konsultacijos dėl varžyboms ruošiamos kazachų technikos ir galybė kitų klausimų trukdė A.Juknevičiui dalyvauti varžybose pačiam.

Per pastaruosius metus A. Juknevičius ne tik pats aktyviai dirbo su Kazachstano sportininkais, bet ir subūrė lietuvių mechanikų komandą su jai vadovaujančiu puikiai šioje srityje žinomu Dariumi Biesevičiumi-Biesu. Pirmasis didelis blynas neprisvilo – kazachai buvo labai patenkinti 2013 m. Dakare juos aptarnavusiais lietuviais.

Startuodamas 2014 m. Dakaro lenktynėse A. Juknevičius vis dar yra „Astana Racing“ vadovas, todėl šiose varžybose jam svarbūs ne tik asmeniniai, bet ir pagrindinių komandos sportininkų Aidyno Rachimbajevo ir Bauržano Isabajevo rezultatai.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...