captcha

Jūsų klausimas priimtas

Už klaidą boksuose – 10 starto pozicijų bauda

Nuo šiol sustojimo metu prie bolido gerai nepritvirtintus rato komandai ir jos pilotui bus skiriamos 10 starto pozicijų bauda. Tai viena iš daugelio priemonių, kurių imtasi siekiant pagerinti saugumą techninio aptarnavimo zonoje, praneša f-1.lt.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Nuo šiol sustojimo metu prie bolido gerai nepritvirtintus rato komandai ir jos pilotui bus skiriamos 10 starto pozicijų bauda. Tai viena iš daugelio priemonių, kurių imtasi siekiant pagerinti saugumą techninio aptarnavimo zonoje, praneša f-1.lt.

Tam tikrų šaltinių teigimu, FIA informavo komandas apie naują baudų sistemą susitikimo metu, kuris buvo surengtas Vengrijoje ketvirtadienio vakarą.

Jei bolidas laisvųjų treniruočių, kvalifikacijos ar lenktynių metu iš sustojimo vietos pajudės ir nuo jo nukris vienas iš ratų, komandai ir automobilį pilotavusiam pilotui bus skirta 10 starto pozicijų bauda.

Susitikimo metu buvo aptarta ir minimalaus sustojimo laiko idėja. Ar pastaroji susilaukė visų komandų palaikymo nėra skelbiama.

F. Massa: greitis boksuose – ne problema

Šį savaitgalį Vengrijoje vyksiančių varžybų metu techninio aptarnavimo zonoje pilotai galės važiuoti nebe maksimaliu 100 km/h, o 80 km/h greičiu. Tai vienas iš taisyklių pakeitimų, kurio buvo imtasi po incidento Vokietijoje.

 Tačiau „Ferrari“ piloto Felipe Massos teigimu, taisykles griežtinanti FIA turėtų galvoti ne apie greitį, o sukti galvą, kaip padaryti, jog po mechaniko klaidos nuo bolido nenukristų ratas.

„Nemanau, kad problema kilo dėl greičio, – sakė „Ferrari“ pilotas. – Problema kilo todėl, jog kai kas nesugebėjo tinkamai prisukti rato. Tai tikrai yra pavojinga. Jei bolidas važiuos 100 km/h ar 80 km/h greičiu, nuo automobilio nukritęs ratas bet kokiu atveju riedės greitai. Štai kur problema.“

Pasak F. Massos, sustojimai dabar trunka dvi sekundes, tai reiškia, jog yra didesnė galimybė suklysti: „Problema yra sukurti sustojimus saugesnius ne tik pilotams, bet ir visiems, kurie dirba aplink. Jei bus mažiau žmonių, gerai. Tačiau jei padanga nebūtų kliudžiusi operatoriaus, ji galėjo kliudyti mechaniką. Taigi pavojus išlieka.“

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...