captcha

Jūsų klausimas priimtas

F-1 bandymuose dalyvavusi S. Wolff: įrodžiau, kad nesu lėta

Penktadienį „Williams“ bolidą Silverstouno (Didžioji Britanija) trasoje išmėginusi Susie Wolff liko patenkinta savo pasirodymu ir teigia įrodžiusi, kad gali važiuoti ne ką lėčiau nei kai kurie vyrai, rašo f-1.lt
Wikimedia Commons nuotr.
Wikimedia Commons nuotr.

Penktadienį „Williams“ bolidą Silverstouno (Didžioji Britanija) trasoje išmėginusi Susie Wolff liko patenkinta savo pasirodymu ir teigia įrodžiusi, kad gali važiuoti ne ką lėčiau nei kai kurie vyrai, rašo f-1.lt

Škotė, kaip ir daugelis kitų pilotų, dalyvavo jaunųjų pilotų bandymuose, kurių metu sėdo už minėtosios ekipos automobilio vairo. 89 ratus įveikusi sportininkė užfiksavo devintą rezultatą (1 min. ir 35,093 sek.), kuris buvo 2,2 sek. prastesnis už čempionato lyderio Sebastienio Vettelio pasiektą laiką.

„Mano tikslas buvo nuvažiuoti ratą per 1 min. ir 34 sek. Taigi, trūko visai nedaug. Tačiau aš ne kartą esu sakiusi, jog nedaryčiau to jei netikėčiau, kad tai įmanoma. Aš tikiu savimi“, – kalbėjo „Williams“ pilotė bandytoja S. Wolff.

„Po ne itin gerai pasibaigusios mano karjeros DTM čempionate, tai nėra lengva. Daugelis galvojo, kad būsiu rikiuotės gale ir važiuosiu lėtai. Tačiau tai, ką pavyko parodyti penktadienį, turbūt reiškia, kad iki šiol buvau klaidingai vertinama.

Lenktynių komanda į bolidą pasodins greičiausią pilotą, nes jiems reikia kuo geresnių rezultatų. Norėjau įrodyti, kad aš irgi galiu važiuoti greitai. Buvo svarbu parodyti, kad tam tikrą distanciją galiu nuvažiuoti atitinkamu tempu... Jei kitiems žmonėms yra svarbu tas faktas, kad esu moteris, tada visa tai panaudosiu savo naudai.

Tačiau aš neketinu tuo pasinaudoti ir reikalauti vietos komandoje vien dėl to, jog esu moteris ir sugebu važiuoti ne ką prasčiau nei kai kurie vyrai. Per tris bandymų dienas daugelis iš mūsų padarė viską, ką galėjo. Visi sunkiai kovojame, kad patektume į F-1“, – teigia S. Wolff.

Ji pridūrė, jog vertinant fizinį pasiruošimą, ji taip pat nėra prastos formos.

„Fiziškai tai nebuvo lengva. Tačiau aš to ir tikėjausi. Buvau tam gerai pasiruošusi, tad nekilo jokių problemų. Vienintelė bėda buvo mano sėdynė, nesijaučiau joje visiškai patogiai. Tuo tarpu komanda puikiai padirbėjo, supažindino mane su viskuo žingsnis po žingsnio. Būtų buvę gerai vėliau į trasą išvažiuoti su naujomis padangomis. Nemanau, kad išspaudžiau viską iš vidutinio kietumo padangų. Bet kokiu atveju tai buvo fantastiška patirtis. Po pietų treniravomės sustojimus. Tai buvo taip pat naudinga“, – sako S. Wolff.

„Williams“ komandos vyriausias inžinierius Xevi Pujolaris liko patenkintas S. Wolff atliktu darbu bandymų metu.

„Susie susipažino su bolidu ir pirmoje dienos pusėje atliko tam tikrus aerodinaminių elementų bandymus. Vėliau perėjome prie kitų dalykų. Po pietų atlikome tam tikrus važiavimus į kuriuos įtraukėme ir sustojimus techninio aptarnavimo zonoje. Penktadienį ji puikiai padirbėjo“, – pasakojo „Williams“ ekipos specialistas.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...